کد خبر: ۲۳۹۹۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
مهاجم تیم ملی ایران در جام جهانی به زودی به یکی از تیم های عربی حاشیه خلیج فارس خواهد پیوست.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران ورزشی، به نظر می‌رسد که دوران حضور لژیونرهای ایران در قاره سبز رو به زوال است و حتی حضور در ویترین جام جهانی و درخشش نسبی در این رقابت‌ها سبب نشده تا این زوال پایان یابد.

 

ستاره‌های ایران به جای درخشش در اروپا و بررسی پیشنهادهای رنگارنگ ترجیح می‌دهند که به حاشیه خلیج فارس آمده و در فوتبال کم فشار این کشورها با خیال راحت صفرهای حساب‌های بانکی خود را افزایش دهند.

 

در حالی که هنوز یک هفته از حضور اشکان دژاگه در تیم العربی قطر نمی‌گذرد، رضا قوچان‌نژاد دیگر بازیکن تیم ملی فوتبال ایران هم که عضو تیم چارلتون است در آستانه پیوستن به یکی از لیگ‌های حاشیه خلیج فارس قرار گرفته.

 

بلافاصله بعد از پایان رقابت‌های جام جهانی بود که خبر رسید یک باشگاه متمول قطری با یک پیشنهاد اغواکننده خواستار به خدمت‌گیری مهاجم اصلی ایران در جام جهانی شده. پیشنهادی که بلادرنگ با مخالفت گوچی همراه شد اما با گذشت حدود یک ماه از این پیشنهاد ظاهرا قوچان‌نژاد هم مجاب شده که از قاره سبز دل کنده و به آسیا و خاورمیانه بیاید و بی دردسر و بدون زحمت پول پارو کند!

 

رضا قوچان‌نژاد مهاجم ملی‌پوش تیم چارلتون به لیگ یکی از کشورهای عربی نزدیک شده و در صورتی که مشکل خاصی پیش نیاید تا چند روز آینده قراردادش را با این تیم امضا می‌کند. قوچان‌نژاد از اینکه به صورت ثابت در تیم چارلتون بازی نکرده، ناراحت است.

 

از سوی دیگر عملکرد خوب این بازیکن در جام جهانی و گلزنی مقابل بوسنی با تیم ملی ایران باعث شده تا چند تیم عربی به شدت خواهان این بازیکن شوند. مذاکرات قوچان‌نژاد با این باشگاه به خوبی پیش رفته و به زودی قرارداد طرفین امضا خواهد شد.

 

یک منبع آگاه در این باره با تایید این اخبار، گفت اگر مانع خاصی ایجاد نشود، این بازیکن تا پایان هفته قراردادش را امضا خواهد کرد.

 

دیگر بازیکنی که این روزها صحبت از حضورش در لیگ‌های خارجی شنیده می‌شود، مهرداد پولادی است. برای این بازیکن هم مشکلاتی از قبل وجود داشت ولی به نظر می‌رسد موانع حضور وی در یک تیم اروپایی برطرف شده و پولادی هم به زودی پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها