کد خبر: ۲۴۰۵۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۰۱ آبان ۱۳۹۰
در نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در قم:
آقا تهرانی:هیچ وقت هدف وسیله را توجیه نمی کند. اگر بنا دارید آدم خوبی را به مجلس بفرستید، رای نخرید، رفوزه شدن مردانه بهتر از قبولی با تقلب است. باید رئیس جمهور، رئیس مجلس، رئیس قوه قضائیه ، وزرا و وکلا را با رهبری تراز کرد و ببینیم هر کدام چقدر در تراز با رهبری نزدیک و یا دور هستند و اگر تراز نداشته باشیم منحرف می شویم./ استاد رجبی: اگر جبهه پایداری تشکیل می شود اساس آن همان آرمان های انقلاب است و هر کس با این مولفه ها همراه باشد در این جبهه قرار می گیرد
به گزارش پایگاه 598، نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در قم شب گذشته در سالن مجتمع امام خمینی(ره) برگزار گردید. این همایش با حضور دو تن از اعضای جامعه مدرسین و جمعی از علما و فضلای حوزه علمیه قم و جمع کثیری از مردم و گروه ها و طیف های سیاسی مختلف استان قم برگزار گردید.



در ابتدای جلسه استاد رجبی، عضو محترم جامعه مدرسین و قائم مقام موسسه امام خمینی(ره) در بیاناتی در تبیین جایگاه ولایت فقیه اشاره نمودند که: مهمترین محور اسلام ناب محمدی، مسئله ولایت فقیه است که اگر این محور را به درستی تبلیغ نکنیم هر چند که همه محورهای دیگر معارف اسلامی را تبلیغ نماییم به رسالت خود عمل ننموده ایم.

ایشان با بیان اینکه ولایت فقیه یک شخص نیست ادامه دادند که: ولایت فقیه یک گفتمان است و ملاک حفظ امت اسلامی از انحراف همین گفتمان ولایت فقیه می باشد و اگر امام را پذیرفتیم به معنای گفتمام و رهنمودهای امام است.

همچنین عضو شورای عالی حوزه علمیه قم بیان داشت: اگر جبهه پایداری انقلاب اسلامی تشکیل می شود اساس آن بر امری استوار است که همان مولفه ها و آرمان های انقلاب است و هر کس با این آرمان ها و مولفه ها همراه باشد در این جبهه قرار می گیرد و اساس شکل گیری این جبهه، شکل گیری پیروی از رهبری و و لایت است.

در ادامه حجت الاسلام آقا مرتضی آقا تهرانی نماینده مردم تهران و دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در تبیین رسالت جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزود: ناگزیر اگر بخواهیم یا نخواهیم همه مورد امتحانیم و امتحان ها بیشتر در فتنه های خودش را نشان می دهد که فتنه نوعی بهم ریختگی و آشوب می باشد که در اثر انحراف ها ایجاد می گردد پس برای مبتلا نشدن به انحراف ها اول باید نظرهایمان را یکی کنیم چون شروع فتنه ابتدا خیلی پر سروصدا نیست و انحراف ها از کم شروع می شود که به فتنه می انجامد.

آقا تهرانی گفت: در تاریکی صحنه ها است که افراد را منحرف می کنند و برای رهایی از فتنه ها چند اصل وجود دارد که از مهمترین هایش آن است که هیچ وقت هدف وسیله را توجیه نمی کند. اگر بنا دارید آدم خوبی را به مجلس بفرستید، رای نخرید، رفوزه شدن مردانه بهتر از قبولی با تقلب است و باید راه راه درستی باشد و هر کاری را از راه صحیحش انجام داد حتی نماز خواندن را.

دبیر کل جبهه پایداری در ادامه بیان داشت: اگر هرکاری را از راه درستش پیش نبریم مبتلا به سکولاریزم می شویم مگر اکبر گنجی که بود، اگر خودمان هم رعایت نکنیم مبتلا می شویم. سیاست شیطان گام به گام است و ابتدا توجیه می کنیم غلط هایمان را که این از هیچ کس پذیرفته نیست.

به اعتقاد بنده در تمام راحل زندگی ما اعم از سیاست و اقتصاد و ... سکولاریزم هست چون مدام با هدف وسیله را توجیه می کنیم. مشکل مجاهدین خلق همین بود که با هدف وسیله را توجیه نمودند وگر نه برخی از این افراد نماز شب خوان بودند که به آن اوضاع دچار شدند و راه کار مقابله با آن در سه چیز است: ولایت و ولایت مداری، تقوا و استقامت در مسیر اللهی.

آقا تهرانی افزود: ما در جبهه پایداری بسم الله را گفته ایم و باید در عمل خودمان را نشان دهیم و  هیچ سخنی را از جبهه پایداری بدون بصیرت نپذیرید و ما با هیچ کس نبسته ایم و آیت الله مصباح بارها به ما فرمودند که حزب نباشید و به همین خاطر جبهه را تشکیل دادیم.

نماینده مردم تهران در خصوص ملاک فعالیت در نظام اسلامی بیان داشتند که: می دانید چرا نمی توانیم حق و باطل را تشخیص دهیم چون تراز نداریم. اگر تراز اسلامیت حاکمیت یک نظام تنها ولایت فقیه باشد راه را پیدا خواهیم کرد.باید رئیس جمهور، رئیس مجلس، رئیس قوه قضائیه ، وزرا و وکلا را با رهبری تراز کرد و ببینیم هر کدام چقدر در تراز با رهبری نزدیک و یا دور هستند و اگر تراز و شاقول نداشته باشیم منحرف می شویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۸ - ۰۴ آبان ۱۳۹۰
۰
۱
اگر هدف وسیله را توجیه نمیکند ترا خدا بگویید چرا گرین کارت آمریکا را گرفتید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها