کد خبر: ۲۴۰۵۵۷
زمان انتشار: ۲۲:۴۵     ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،، پس از ضايعه دردناک از دست دادن حسين معدني، پرافتخارترين مربي ايراني تيم ملي واليبال ايران مربيان بزرگ واليبال دنيا از جمله، خوليو ولاسکو سرمربي سابق تيم ملي واليبال کشورمان و سرمربي حال حاضر تيم ملي آرژانتين در پيامي به محمدرضا داورزني اين مصيبت وارده را تسليت گفتند:

آقاي رئيس

سلام

خبر غمناک فوت آقاي معدني را شنيدم. به همسر آن مرحوم، خانواده او و خانواده واليبال ايران تسليّت مي گويم. من با او کار کردم و کمک هاي زيادي را از او گرفتم. او به عنوان مربي با تيم من کار کرد و بسيار موفّق هم ظاهر شد. او علاوه بر مربي خوب انسان خوبي نيز بود. من با همسرم دو بار در منزل او به مهماني دعوت شدم و به ما خيلي خوش گذشت.

من بسيار ناراحتم و مي‌توانم درک کنم که بازيکنان و پرسنل فدراسيون چقدر از غم وارده متاثر شدند. دوست داشتم که در تهران حضور يابم و در کنار شما براي او اشک بريزم اما همانطور که مي دانيد نمي توانم در اين شرايط تيم را ترک کنم. قلبم آنجا با همه شماست و روبرتو هم چنين احساسي دارد.

خوليو ولاسکو

دوست هميشگي شما

همچنين فدراسيون جهاني واليبال، فدراسيون هاي واليبال ديگر کشورها از جمله امريکا و استراليا، زوران گائيچ و لورنزو برناردي در پيام هاي جداگانه در گذشت حسين معدني را به خانواده وي و جامعه واليبال ايران تسليت گفتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها