کد خبر: ۲۴۰۵۶۳
زمان انتشار: ۲۲:۴۸     ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، پپ گوارديولا گمانه زني‌ها درباره انتقال بوآتنگ از بايرن مونيخ به بارسلونا را تکذيب کرد.

روز دوشنبه نشريات اسپانيايي خبر از حضور ژرومه بوآتنگ، مدافع تيم ملي فوتبال آلمان و فاتح جام جهاني 2014 در کاتالان دادند. به گفته اسپانيايي ها باشگاه بارسلونا براي تقويت خط دفاع خود پس از خداحافظي کاپيتان، کارلوس پويول، به دنبال به خدمت گرفتن بوآتنگ بوده است.

گوارديولا، سرمربي بايرن، اما تمايلي به پيوستن ستاره 25 ساله تيمش به بارسا، تيم قبلي اش، ندارد.

سرمربي بايرن در کنفرانس خبري پس از بازي با تيم ستارگان ام ال اس (ليگ فوتبال آمريکا) در پورتلند در گفتگو با خبرنگاران ضمن اظهار بي اطلاعي از اخباري که در رسانه ها منتشر مي شود گفت:"من فقط مي دانم که بوآتنگ فصل آينده صد در صد بازيکن بايرن خواهد بود."

بوآتنگ از سال 2011 که از منچستر سيتي به بايرن پيوست تا کنون 8 جام در ويترين افتخاراتش جا داده که دو قهرماني در بوندس ليگا و يک قهرماني ليگ قهرمانان 2013 از جمله مهمترين آنهاست.

بازيکن پيشين هامبورگ در فصل گذشته با بايرن و گوارديولا 25 بار پرواز بلند موفق داشته است ويکي از کليدهاي مهم موفقيت تيم ملي فوتبال آلمان در راه کسب قهرماني جام جهاني 2014 بوده است.

تيم فوتبال بارسلونا همچنان به دنبال به خدمت گرفتن يک مدافع خوب براي تقويت تيمش است. اين باشگاه جرمي متئو را از والنسيا خريده اما لوئيز انريکه همچنان به دنبال تقويت قدرت و توان تيمش است.

بارسا اکنون براي به خدمت گرفتن توماس ورمائلن، بازيکن بلژيکي آرسنال با منچستر يونايتد رقابت مي کند. ورمائلن حالا بايد بين دو راهي منچستر و بارسا يکي را برگزيند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها