کد خبر: ۲۴۰۷۷۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۱۵ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، این روزها پرسیدن از تعداد تیراژ روزنامه‌ها و آمار فروش آن، در حالی از وضعیت اسفبار آن خبر می‌دهد که در این میان ورود فنّاوری و اینترنت نمی‌تواند به‌تنهایی دلیل کاهش استقبال مردم از روزنامه‌ها باشد.

هرچند که ورود اینترنت و رشد سایت‌های خبری در کاهش تیراژ روزنامه‌ها بی‌تأثیر نیست اما دراین‌بین محتوا و نحوه کار برخی از این روزنامه‌ها هم در این عدم استقبال مردم بی‌تأثیر نیست.

روزنامه 19 دی در شماره امروز در حالی 4 صفحه خود را طبق معمول چهارشنبه‌ها به دولت اختصاص داده که زمان برخی از اخبار آن برای 10 روز پیش است که در نوع خود جالب است.

 

بر کسی پوشیده نیست که هر خبری آن‌هم در سطح دولتی آن، پیامدهای مختلفی از سیاسی گرفته تا اجتماعی را به همراه داشته و در کمتر از چند روز بازتاب‌های مختلفی را در جامعه ایجاد می‌کند اما بااین‌حال روزنامه 19 دی همچنان برمدار تأخیر حرکت می‌کند و اخبار را بعدازاین که بیش از 5 روز از زمان انتشار آن می‌گذرد بدون تغییر بازنشر می‌کند که شاید نه‌تنها بتوان نمونه وطنی حتی نمونه بین‌المللی برای آن پیدا کرد.

 

روزنامه ایمان

این روزنامه در صفحه چهارم خود عنوان "ورزش قم در انتظار حضور پررنگ در بازی‌های آسیایی اینچئون"را انتخاب کرد و نوشت: درحالی‌که شمارش معکوس برای آغاز بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی به صدا درآمده، شرایط ورزشکاران استان قم در تیم‌های ملی قابل‌توجه بوده و ورزشکاران قمی امیدوارند در 4 رشته ورزشی بازی‌های آسیایی اینچئون حضور یابند.

ورزش قم که در رشته‌های انفرادی صاحب جایگاه‌های خوبی در ترکیب تیم‌های ملی است مهرماه امسال بزرگ‌ترین رویداد ورزشی قاره کهن یعنی بازی‌های آسیایی اینچئون را در پیش دارد و چشم‌انتظار درخشش ملی پوشان جوان خود است.

 

روزنامه شاخه سبز

این روزنامه در صفحه پایانی خود عنوان "مدیریت حجاب و عفاف به یک متولی اصلی نیاز دارد" را انتخاب کرد و نوشت: رییس بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه گفت: حجاب و عفاف نیاز به متولی اصلی برای توزیع مسئولیت‌ها در میان سایر نهادها و ارگان‌های کشور دارد.

حجت‌الاسلام سید جمال‌الدین دین‌پرور با اشاره به مسئولیت 22 دستگاه در ارتباط با موضع عفاف و حجاب اظهار کرد: مهم‌تر از مسئولیت هماهنگی بین وظایف و اقدامات است.

وی گفت: اگر این هماهنگی بین دستگاه‌ها و نهادهای متولی امر حجاب و عفاف در کشور باشد کارها مفید و مؤثر می‌شوند، اما ناهماهنگی جلوی هر اقدامی را می‌گیرد.

رییس بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه افزود: مسئله عفاف و حجاب نباید مختص نهادها و ارگان‌های خاصی باشد بلکه این امر باید عامه بوده و همه شهروندان نسبت به آن احساس مسئولیت داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها