کد خبر: ۲۴۱۰۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
سرمربی پرسپولیس برای بازی امروز مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان ترکیب تیمش را به هم خواهد ریخت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پرسپولیس در بازی دوم فصل خود در اهواز به مصاف فولاد خواهد رفت که با توجه به دمای بالای هوا و البته زمین خراب ورزشگاه غدیر کار این تیم برای رسیدن به نمایش مطلوب و البته نتیجه مورد نیاز سخت به نظر می‌رسد.

 

پرسپولیس بازی اول را نبرد تا فشار روی دایی و تیمش بیشتر شود. در آن مسابقه تغییرات ترکیب اولیه و چیدمان ابتدایی علی دایی به علاوه تعویض‌های دیرهنگام او انتقادهایی را باعث شد تا منتظر تغییراتی در ترکیب پرسپولیس در بازی دوم باشیم. در این میان اخراج کفشگری در بازی اول و مصدومیت علی عسگری هم می‌تواند تعداد تغییرات را زیاد کند.

 

* نیلسون به ترکیب برمی‌گردد؟

سوال بزرگ مربوط به دروازه‌بان پرسپولیس مقابل فولاد خواهد بود. از طرفی دایی می‌داند که سوشا مقابل تیم سابقش به میدان می‌رود و حتما انگیزه لازم برای خودنمایی را خواهد داشت اما آن اشتباه نصف و نیمه مقابل نفت که دو امتیاز را پراند زمینه تغییر دروازه‌بان را مهیا می‌کند. از طرفی بعد از نیمکت نشینی نیلسون گلر مطمئن سرخ‌ها در بازی اول انتقاداتی از دایی شد که چه لزومی به بازی دادن سوشا در بازی اول بود. حالا مهم‌ترین ابهام ترکیب پرسپولیس به همین خط دروازه مربوط می‌شود. از سویی

 

نیمکت نشین کردن سوشا روحیه او را در ادامه فصل پایین خواهد آورد و از طرف دیگر بازی دادن دوباره به او ریسکی مجدد خواهد بود.

 

* حسینی در ترکیب اصلی؟

در پست دفاع چپ علی عسگری نمایشی متوسط در بازی اول داشت و البته دو سه باری در دفاع متزلزل ظاهر شد. از طرفی علی عسگری مصدوم شده و در طول هفته گذشته تمرینات نصف و نیمه‌ای با تیم انجام داده است. شاید با توجه به این مساله و البته بازی در خانه حریف میثم حسینی که بازیکن دفاعی تری نسبت به علی عسگری محسوب می‌شود در اهواز بازی کند.

 

* کاپیتان فیکس می‌شود؟

با اخراج مهرداد کفشگری مقابل نفت زوج رویایی دایی در هافبک دفاعی به هم خورد و او باید یکی دیگر را جایگزین هافبک خشن مازندرانی کند. دایی برای این پست دو گزینه دارد؛ احمد نوراللهی و محمد نوری.

 

دایی فصل قبل بارها از نوری به‌عنوان هافبک دفاعی و یک خط عقب‌تر از جایی که خود این بازیکن دوست دارد بازی کند استفاده کرد و بعید نیست در اهواز هم او را به میدان بفرستد.

 

البته بازی کردن در این پست هم برای نوری خوب به نظر می‌رسد چرا که شاید اگر کفشگری محروم نبود به احتمال زیاد کاپیتان باز هم روی نیمکت می‌نشست.

 

به هر حال دایی در این پست نوراللهی جوان را هم دارد که از لیگ یک آمده اما بعید است ریسک بازی دادن به او را به جان بخرد.

 

* طارمی سورپرایز دایی در اهواز؟

بال راست پرسپولیس یکی از پست‌های مبهم این تیم برای بازی امروز خواهد بود. در بازی قبل دایی از هادی نوروزی در این پست استفاده کرد که خوب نبود و در دقیقه 45 تعویض شد.

 

اتفاقا امید عالیشاه به‌عنوان جایگزین نوروزی هم اصلا خوب کار نکرد و نتوانست کار مفیدی انجام دهد تا مشخص نشود دایی برای این پست چه بازیکنی را در نظر خواهد گرفت.

 

با این حساب اصلا بعید نیست مهدی طارمی که در بازی قبلی توپ به پایش نخورد یکی از آماده ترین‌های پرسپولیس طی هفته‌های اخیر سورپرایز دایی در اهواز باشد اما به نظر می‌رسد باز هم شانس بازی کردن نوروزی بیشتر است.

 

* عباس‌زاده باز هم دور از دروازه؟

در بازی با نفت حضور محمد عباس‌زاده در پست بال چپ باعث تعجب شد اما دایی که می‌خواست همزمان از دو مهاجم گلزنش استفاده کند مجبور بود عباس‌زاده را در سیستم مورد علاقه‌اش به جناح چپ ببرد و از دروازه دور کند.

 

حالا سوال اینجاست که آیا عباس‌زاده جای رضا نوروزی را در نوک خط حمله خواهد گرفت یا دوباره در همان جناح چپ بازی می‌کند و در طول بازی جایش را با بال راست و نوروزی عوض می‌کند که احتمال تکرار چیدمان بازی با نفت بیشتر به نظر می‌رسد.

 

* ترکیب احتمالی پرسپولیس

- دروازه‌بان: نیلسون

 

- مدافعان میانی: محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی

 

- مدافعان کناری: میثم حسینی، محمدرضا خانزاده

 

- هافبک‌های تدافعی: محمد نوری، رضا حقیقی

 

- هافبک‌های تهاجمی: هادی نوروزی، پیام صادقیان، محمد عباس‌زاده

 

- مهاجم: رضا نوروزی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها