کد خبر: ۲۴۱۷۶
زمان انتشار: ۰۹:۱۶     ۰۲ آبان ۱۳۹۰
تکذیب که چه عرض کنم بلکه بنده این شایعه را جفتذیب می کنم چون بنده تا حالا نه هیچ نشستی با این آقایان داشته ام و نه ارتباطی. / اعضای جبهه پایداری از بریده ها و منتقدین منصف دولت هستند و علیه جریان انحرافی هم موضع گیری شفاف داشته اند و همانطور که آقای زارعی گفتند این جبهه از اقدامات مثبت دولت حمایت می کند و از انحرافات و خطاهای آن نیز انتقاد می کند ما هم اینگونه هستیم
حجت الاسلام مجتبی ذوالنور ، جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که این روزها صریحا کاندیداتوری خود از حوزه انتخابیه کرج را رد کرده و خود را برای انتخابات مجلس نهم از حوزه انتخابیه قم آماده می کند، یکی از روحانیون صریح اللهجه و انقلابی کشور است که همواره با سخنرانی های آتشین و حماسی خود در روشنگری و بصیرت بخشی به مردم و جامعه نقش بسزایی داشته است.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، حجت الاسلام ذوالنور در حالی تصمیم برای کاندیداتوری از حوزه انتخابیه کرج را رد و به صراحت از تصمیمش برای شرکت در انتخابات از حوزه قم خبر داده است که این شهر یکی از مراکز اصلی سخنرانی های داغ و آتشین ایشان علیه جریانات فتنه و انحرافی بوده است.

از آنجا که مردم استان قم همواره در حرکتهای انقلابی و اسلامی پیشگام بوده اند، محبوبیت چهره های شفاف انقلابی و ارزشی در این استان بیش از دیگران می باشد و در مقابل لیدرها و حامیان جریانات فتنه و انحرافی همواره از حضور در اجتماعات مردمی این شهر فراری بوده اند.

حجت الاسلام ذوالنور چندی پیش در مسجد بصیرت قم معروفترین اظهارات را در انتقاد از نفوذ جریان انحرافی در دولت کرده بود. اظهار نظر هایی که  یکی از معروفترین آنها مربوط به تشبیه رئیس جمهور و مسئول دفترش به« لاله و لادن» بود که به گفته ذوالنور از هم جدا شدنی نیستند. وی همچنین در نشستی که در مشهد مقدس برگزار شد، تصریح کرده بود که « امروز مشایی رییس جمهور اصلی است.»

خبر قطعی شدن کاندیداتوری حجت الاسلام ذوالنور از حوزه انتخابیه قم کافی بود تا عده ای برای بهره برداریهای سیاسی به نفع جریان خود، از توافقات پشت پرده ایشان و آقای لاریجانی و بنایی خبر دهند.

خبری که هر چند برای کسانیکه این روحانی انقلابی را به خوبی می شناسند، به هیچ وجه قابل قبول و باور نبود امّا عده ای معلوم الحال برای فریب افکار عمومی سعی در تقویت آنرا داشتند.

با همه این شایعات، حضور معنادار ایشان در همایش بزرگ جبهه پایداری استان قم در مجتمع امام خمینی (ره) تکذیبی عملی بود بر شانتاژهای صورت گرفته توسط جریانات خاص در این باره.



در همین راستا خبرنگار"بی باک" در گفتگویی کوتاه با حجت الاسلام ذوالنور این موضوع را مورد بررسی قرار داده است.

شما با حضورتان در این نشست خود را عضو جبهه پایداری می دانید یا خیر؟

آقایان چیزی نگفتند که بنده عضو هستم یا نه؛ دوستان ارزشی ما در این جبهه دعوت کردند بنده هم توفیق حضور پیدا کردم.

عده ای سعی دارند تا شایعه ائتلاف پشت پرده حضرتعالی  با آقای لاریجانی را بصورت گسترده منتشر کنند، حضرتعالی این موضوع را تکذیب می کنید یا خیر؟

تکذیب که چه عرض کنم بلکه بنده این شایعه را جفتذیب می کنم چون بنده تا حالا نه هیچ نشستی با این آقایان داشته ام و نه ارتباطی.

اگر احیانا برخی لیستی مشترک از حضرتعالی و آقایان لاریجانی و بنایی تهیه کنند، شما سعی می کنید به آن لیست پایدار بمانید یا با آرمانها و اهداف جبهه پایداری؟

به نظر من اینگونه موضوعات را مطرح نکید بهتر است چون حقیقت این است که نه کسی با من در این زمینه صحبت کرده  و نه من با کسی در این باره صحبتهایی داشته ام اینها همه شایعاتی بی اساس و کذب است.

برخی سعی دارند به مردم القا کنند که پشت پرده و طراح اصلی جبهه پایداری، همان جریان انحرافی است ؛ نظر شما در این باره چیست؟

بنده این ادعا را نمی پذیریم چون اعضای جبهه پایداری از بریده ها و منتقدین منصف دولت هستند و علیه جریان انحرافی هم موضع گیری شفاف داشته اند و همانطور که آقای زارعی گفتند این جبهه از اقدامات مثبت دولت حمایت می کند و از انحرافات و خطاهای آن نیز انتقاد می کند ما هم اینگونه هستیم لذا این ادعاها نمی تواند صحت داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها