کد خبر: ۲۴۲۳۹۹
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، احمد هاشميان در مورد اينکه چگونه براي دروازه‌بان خارجي استقلال اهواز کارت پزشکي صادر شده و او توانسته کارت بازي در ليگ برتر را با وجود داشتن بيماري هپاتيت بگيرد، گفت: در اخلاق پزشکي بيماري بحث محرمانه‌اي است و اگر شما بيماري داشته باشيد پزشک حق ندارد آن را رسانه‌اي کند. هر بازيکني که هم بيماري داشته باشد اين بيماري جزو اصرار محرمانه است و ما برايش مراقبت‌هاي خاص در نظر مي‌گيريم تا درمان شود و هيچ بازيکني بدون مراقبت‌هاي لازم در فوتبال ما حضور ندارد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: هر بازيکني که هم بيماري داشته باشد براي خود او و کساني که با او در تماس هستند مراقبت‌هايي پيش‌بيني شده است.

رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال در مورد اينکه اما باشگاه استقلال خوزستان مي‌خواهد قرارداد اين بازيکن خارجي را به خاطر بيماري فسخ کند، گفت: هيچ باشگاهي طبق قوانين فيفا حق ندارد به خاطر بيماري قرارداد بازيکنش را فسخ کند مگر اينکه با آن بازيکن اصلاً قراردادي امضاء نکرده باشد. هر مسئولي از باشگاه هم که در مورد بيماري بازيکن در رسانه‌ها صحبت کرده باشد اگر بازيکن شکايت کند ما برخورد انضباطي با آن شخص انجام مي‌دهيم. بيماري جزء مسائل محرمانه افراد است و هيچ مديري حق افشاي آن را ندارد. اخلاق حرفه‌اي يعني چه؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها