کد خبر: ۲۴۲۷۴۶
زمان انتشار: ۲۱:۳۷     ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، کريم بنزما تأکيد کرد از بابت اضافه شدن يک مهاجم جديد به جمع شاگردان کارلو آنچلوتي تا پيش از پايان بازار نقل‌وانتقالات تابستاني، نگراني ندارد و آماده است براي جايگاهش در ترکيب اصلي تيم رقابت کند.

به نقل از تسنيم، بنزما که به تازگي قراردادش را با کهکشاني‌ها تا سال 2019 تمديد کرده است، بدين ترتيب به شايعات متعددي که درباره آينده‌اش وجود داشت، پايان داد. اين روزها اخباري متفاوت درباره تمايل سران باشگاه رئال نسبت به جذب يک مهاجم در حدواندازه‌هاي رادامل فالکائو مطرح مي‌شود اما بنزما ادعا کرد که هيچ يک از اين خبرها او را نمي‌ترساند.

بنزما پس از جشن قهرماني رئال مادريد در سوپرجام اروپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من، رئال مادريد بزرگترين تيم دنياست و طبيعي است که بخواهد يک مهاجم جديد جذب کند.

مهاجم 26 ساله پيشين ليون درخصوص قهرماني کهکشاني‌ها در سوپرجام اروپا و پيروزي برابر سويا در اين بازي گفت: بردن اين جام زيباست، آن هم با ارائه يک بازي زيبا از سوي گروهي از بازيکنان خوب. توني کروس و جيمز رودريگز بازيکنان بزرگي هستند که براي بردن اين جام به ما کمک کردند. ما بازيکنان هجومي بزرگي داريم و مهره‌هاي جديد به تدريج خود را به شرايط بازي در رئال وفق مي‌دهند.

بنزما افزود: رئال مادريد برابر سويا بازي خوبي را به نمايش گذاشت و کسب اين جام براي ما لذت‌بخش بود. از وضعيتم در رئال راضي‌ام و مي‌خواهم به تلاش‌هايم براي کمک به اين تيم ادامه دهم تا به همراه آن باز هم جام ببرم.

مهاجم فرانسوي کهکشاني‌ها در پايان گفت که تيمش مي‌خواهد به رکوردي دست پيدا کند که بارسلونا در فصل 09-2008 با کسب تمامي جام‌هاي ممکن برجاي گذاشت. او خاطرنشان کرد: بردن شش جام در يک فصل ممکن است. ما براي رسيدن به اين هدف کار مي‌کنيم. بازيکناني فراواني داريم و نسبت به سال گذشته قوي‌تر هستيم. مي‌توانم بگويم که ما اکنون دو تيم اصلي داريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها