کد خبر: ۲۴۲۸۱۸
زمان انتشار: ۲۳:۴۴     ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که با تل آویو با درخواست تمدید آتش‌بس در غزه برای سه روز دیگر موافق است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران: منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که با تل آویو با درخواست تمدید آتش‌بس در غزه برای سه روز دیگر موافق است.

به گزارش شبکه العربیه؛ این شبکه گزارش داده است که رژیم صهیونیستی مانعی برای تمدید آتش بس برای 72 ساعت دیگر نمی‌بیند. کانال 10 تلویزیون اسرائیل هم گزارش داده است که اسرائیل با تمدید آتش‌بس سه روزه در غزه موافق است.
 
درخواست مصر برای تمدید آتش بس 72 ساعته در حالی مطرح شد که، مهلت آتش بس قبلی 72 ساعته امشب به پایان می‌رسد. مصر امروز رسما از هیات فلسطینی خواست تا با آتش بس برای 72 ساعت دیگر موافقت کند.
 
هیات فلسطینی نیز اعلام کرد که پیشنهاد مصر برای تمدید آتش بس در غزه را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.
 
منابع آگاه در مصر خبر دادند قاهره که نقش میانجیگری برای انجام مذاکرات آتش بس در غزه را ایفا می کند، پیشنهاد و بندهای جدیدی را برای توقف نهایی حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه ارائه کرد.
 
خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی حماس گفت:اسرائیل خواسته های فلسطینی ها را جدی نمی گیرد و به صورت عمدی در حال اتلاف وقت است.
 
وی در ادامه افزود: اکنون 11 روز از مذاکرات گذشته است واسرائیلی ها این روند را معطل کردند. آنها به صورت عمدی در حال اتلاف وقت هستند و خواسته های ما را جدی نمی گیرند.
 
خالد مشعل گفت: اسرائیلی ها هنوز در حال مانور دادن، فریبکاری ،چانه زنی ،باج خواهی و رد کردن خواسته های ما هستند. آنها در حال فریب جهان هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها