کد خبر: ۲۴۳۳۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
هافبک تیم ذوب آهن گفت: «شاید پارسال سپاهان پول بیشتری از پرسپولیس به من می داد اما انتخاب نهایی ام پرسپولیس بود.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، قاسم دهنوی پس از بازی تیمش مقابل پرسپولیس عنوان کرد: «ما بد باختیم و امیدوارم در هفته های آتی جبران کنیم. پرسپولیس در این بازی حرفی برای گفتن نداشت.»

 

وی ادامه داد: «سید جلال حسینی و خلعتبری از پرسپولیس رفته اند و این تیم ضعیف شده است. ما مقابل پرسپولیس خوش شانس نبودیم. آنها یک توپ آوردند و گل زدند.»

 

هافبک ذوب آهن درباره داوری گفت: «داوری مشکلی نداشت اما روی یکی، دو صحنه می توانست بهتر سوت بزند.»

 

وی درباره بهترین بازی اش در پرسپولیس در سال گذشته اظهار داشت: «فکر می کنم مقابل راه آهن خوب کار کردم. آن مسابقه از ذهن من دور نمی شود اما متاسفانه برخی تماشاگران غرض ورزی داشتند. همانطوری که خیلی از تماشاگران باشخصیت هستند اما برخی از آنها هم غرض ورزی دارند. ما پارسال در پرسپولیس زحمت مان را کشیدیم و همه این را دیدند. به امید قهرمانی پرسپولیس جنگیدیم. تیم نایب قهرمان شد. متاسفانه با بازیکنی که برای این تیم زحمت کشیده است برخورد خوبی نمی شود و انگ پولکی بودن به او می خورد. شاید پارسال سپاهان پول بیشتری از پرسپولیس به من می داد اما انتخاب نهایی ام پرسپولیس بود. با این وجود معتقدم تماشاگر نباید با بازیکنی که برای تیمی زحمت کشیده است اینطور برخورد کنند.»

 

دهنوی درباره اینکه پنجعلی گفته است این بازیکن 60 میلیون به فدراسیون بدهکار است گفت: من بدهکارم؟ روزی که به پرسپولیس آمدم قرار شد خود باشگاه همه جرایمی که به خاطر سپاهان شده ام را پرداخت کند. مگر من مریض هستم که 60 میلیون از جیب بگذارم؟ شیرینی مرتب از من امضا می گرفت و فکر کنم نزدیک 500 میلیون از پرسپولیس طلب دارم. چه کسی جواب من را می دهد؟ به خاطر دایی با پرسپولیس قرارداد بستم و حالا تاوان این مساله را چه کسی می دهد؟ بازیکن دیگر مقصر نیست. قبول دارم اشتباه کردم حالا باید تاوانش را هم خودم بدهم؟»

 

وی افزود: «رحیمی گفته بود من کلاهبردارم. این حرف ها زشت است. پدر و مادر من وقتی این مطلب را خواندند گریه کرده بودند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها