کد خبر: ۲۴۳۳۸۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
پیش از آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن و به احترام درگذشت مهدی نفر خبرنگار ورزشی بازیکنان دو تیم در میانه میدان یک دقیقه سکوت کردند. همچنین به احترام این خبرنگار، در پایان این بازی خبرنگاران در میکسدزون حضور پیدا نمی‌کنند.

به گزارش پایگاه 598به نقل از پارس،دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت 19:20 دقیقه جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که حواشی این مسابقه را در زیر می‌خوانید:

* به علت درگذشت مهدی نفر خبرنگار خبرگزاری فارس، همه خبرنگاران که در جایگاه حضور داشتند. گریه می‌کردند. همچنین هیچکدام از آنها شرایط روحی مساعد برای کار کردن نداشتند.

* عکس قاب شده مهدی نفر روی یکی از صندلی‌های جایگاه خبرنگاران قرار داده شده بود. همچنین اسکوربرد ورزشگاه چندین بار عکس مهدی نفر را به تصویر کشید و به خانواده وی و همکارانش در رسانه‌های گروهی این ضایعه دردناک را تسلیت گفت.

* تسلیت باشگاه پرسپولیس، ذوب‌آهن اصفهان و سازمان لیگ برتر به خانواده مهدی نفر و همچنین گروهبان یکم رضا غنی‌آبادی یکی از نیروهای یگان ویژه از دیگر اتفاقات پیش از آغاز این مسابقه بود. ضمن اینکه در جایگاه ویژه‌ای برای مهدی نفر و سرباز درگذشته، در نظر گرفته شده بود که عوامل نیروی انتظامی عکاسان، مربیان و بازیکنان دو تیم با اهدای شاخه گل یاد و خاطره این عزیزان را زنده کردند.

* مایکل اومانیا مدافع تیم ملی کاستاریکا که در آستانه پیوستن به پرسپولیس است با پیراهن قرمز در جایگاه ویژه حاضر شد. مهرداد میناوند و حمید علی‌عسگر نیز با لباس شخصی در  ورزشگاه حضور یافتند.

* سازمان لیگ به خاطر آزادسازی 32 زندانی توسط باشگاه پرسپولیس در هفته "فتوت و جوانمردی" از این باشگاه تقدیر کرد.

* باشگاه ذوب‌آهن هم 100 میلیون ریال به کودکان کار کمک کرد و 100 میلیون ریال هم برای درمان بیماران خاص و سرطانی اختصاص داد.

* پیش از آغاز مسابقه پیام صادقیان، نیلسون و سوشا مکانی توسط تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت. همچنین هواداران پرسپولیس محسن مسلمان بازیکن فصل پیش این تیم را که امروز در ترکیب ذوب‌آهن قرار گرفته، مورد تشویق قرار دادند.

* به خاطر درگذشت مهدی نفر و درگذشتگان سانحه هوایی، تیم داوری و بازیکنان دو تیم قبل از شروع بازی یک دقیقه سکوت کردند.

* پیش از آغاز بازی علی دایی به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفت و با نیمکت نشینان این تیم خصوصا یحیی گل‌محمدی دیدار و گفتگو گرد. در طرف مقابل محسن مسلمان و قاسم دهنوی هم به سمت دایی رفتند که در این بین دهنوی قصد داشت پای دایی را ببوسد.

* پیش از به صدا درآمدن سوت آغاز بازی توسط داور مسابقه، بازیکنان حاضر در زمین و تیم داوری به علت درگذشت مهدی نفر و درگذشتگان سانحه هوایی یک دقیقه سکوت کردند.

* قطع شدن نور تعدادی از نورافکن‌های ورزشگاه آزادی و اعتراض دایی به یکی از بازیکنان تیمش به خاطر خطای بی‌دلیل از دیگر اتفاقات این نیمه بود.

* با توجه به درگذشت مهدی نفر خبرنگار خبرگزاری فارس و گزارشگر برنامه ورزش و مردم، خبرنگاران خبرگزاری‌های حاضر در ورزشگاه آزادی تصمیم گرفتند در پایان بازی به احترام وی در میکسدزون ورزشگاه آزادی حضور پیدا نکنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها