کد خبر: ۲۴۳۴۴۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، مهاجم کلمبیایی رئال مادرید باید با طلسم پیراهن شماره 10 رئال مادرید بجنگد. بازیکنانی مثل روبینیو، اشنایدر، لاسانا دیارا و مسعود اوزیل که زمانی شماره 10 رئال را می پوشیدند، با خاطره ای نه چندان خوشایند این تیم را ترک کردند.

از زمان جدایی فیگو، دیگر هیچ کدام از بازیکنان شماره 10 رئال با موفقیت این تیم را ترک نکرده اند. روبینیو که با 25 میلیون یورو به عنوان پدیده فوتبال برزیل از سانتوس به رئال مادرید پیوسته بود، پس از سه سال با مبلغ 40 میلیون یورو راهی منچسترسیتی شد. او در رئال به جز چند جرقه درخشش چندانی نداشت.

اشنایدر وارث بعدی این شماره بود. هافبک هلندی در فصل دوم خود در رئال مادرید این شماره را پوشید اما این پیراهن برای او نیز خوش یمن نبود و در نهایت در سال 2009 با 15 میلیون یورو رئال را به مقصد اینتر ترک کرد.

لاسانا دیارا، هافبک دفاعی فرانسوی بازیکن بعدی بود که این پیراهن را به تن کرد. این بازیکن حواشی زیادی را در رئال پشت سر گذاشت و در نهایت برنابئو را ترک کرد تا راهی آنژی ماخاچ قلعه شود. آخرین وارث این پیراهن پیش از جیمز رودریگز نیز مسعود اوزیل بود.

هافبک آلمانی پس از سه سال درخشان در رئال مادرید ، با 40 میلیون یورو راهی لندن شد تا به آرسنال ملحق شود و حالا این پیراهن نصیب جیمز رودریگز شده است. بازیکن کلمبیایی باید سخت تلاش کند تا بتواند این طلسم را بشکند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها