کد خبر: ۲۴۳۴۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
کارلو آنچلوتی ، مربی ایتالیایی رئال مادرید گفت که رئال مادرید تا پایان فصل نقل و انتقالات بازیکن نخواهد خرید و پرونده خریدهای این تیم در این تابستان با کروس، رودریگز و ناواس بسته شده است.
پرونده خریدها برای رئال بسته شده است؟
بله، پرونده خریدها کاملا بسته شده است و دیگر ان را باز نخواهیم کرد.
چطور ژابی ، کروس و مودریچ را با هم در ترکیب جای خواهید داد؟ فقط از دو تا از آنها در ترکیب استفاده می کنید؟
هر سه بازیکن می توانند با هم درون ترکیب قرار بگیرند. مشخصه های انها با هم متفاوت است و هر سه نفر بازی خواهند کرد.
شرایط خدیرا و دی ماریا چگونه است؟
در حال حاضر بازیکن رئال مادرید به شمار می روند. در سوپرجام اروپا بازیکنان دیگری را ترجیح دادیم چون آنها دیرتر به تمرین آمده بودند اما این بازی متفاوت است و فرصت خوبی خواهد بود تا دقیاقی بازی کنند.
نظرتان در مورد فیورنتینا، حریف امشب رئال در ورشو چیست؟
یک ترکیب بسیار منسجم در اختیار دارند. به نظرم این یک بازی خوب مقابل یک حریف خوب خواهد بود. فقط ایسکو و مودریچ نمی توانند به میدان بروند چرا که در این سفر حضور ندارند. بیل از ناحیه کمر و په په از ناحیه زانو مصدوم است. در مورد آنها ریسک نخواهیم کرد. کریستیانو آماده است و مشکلی ندارد. فکر می کنم یک نیمه بازی می کند و آماده سوپرجام خواهد بود.
کیلور ناواس بازی می کند؟
بله، امروز روز مهمی برای اوست. مهم است که در کنار هم تیمی ها بازی کند. بعد از آن تصمیم می گیریم که کدام دروازه بان در سوپرجام مقابل اتلتیکو در ترکیب باشد.
در فاصله سه روز تا سوپرجام اسپانیا این بازی را چطور می بینید؟
این یک بازی دوستانه است. بازی خوبی است. بازیکنانی هستند که هنوز یک دقیقه هم بازی نکرده اند و می توانند به میدان بروند. برای آماده سازی سوپرجام این بازی چندان بد نخواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها