کد خبر: ۲۴۴۱۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
بعد از مدت ها هواداران لاتزيو با نگاهي مثبت به آينده ي تيمشان مي نگرند.

 

به گزارش پایگاه 598،به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست های متوالی در پروژه های اخیر در دو فصل اخیر، تیفوسی های بیانکوچلستی پس از خرید استفان دی فرای مدافع با آتیه و درخشان تیم ملی هلند از فعالیت ریاست باشگاه استقبال کردند.

هواداران این تیم بعد از ناکامی در خرید داویده آستوری مدافع کالیاری و تیم ملی ایتالیا و بدتر از آن انتقال او به دشمن ابدی شان-رم-انتقادات فراوانی را روانه کلودیو لوتیتو و ایگلی تاره رئیس و مدیر ورزشی باشگاه کردند. آنها رسما اعلام کرده بودند که تا وقتی که لوتیتو و تاره در این باشگاه حضور دارند از خرید لباس رسمی لاتزیو دست می کشند.خرید لباس ورزشی تیم ها سود فراوانی را عاید باشگاه ها خواهد کرد و این موضع می تواند به قیمت ورشکستگی لوتیتو تمام شود.بدتر از همه،در این فصل آمار پیش خرید بلیت های کل فصل لاتزیو کمتر از هر فصلی بود.

هواداران این تیم حتی حضور در ورزشگاه المپیکو را برای دیدارهای خانگی تیم بایکوت کرده اند. اما به نظر می رسد با خرید های خوبی که در چند وقت اخیر ریاست باشگاه انجام داده دوآتشه های بیانکو چلستی موضع نرم تری اتخاذ کنند. مارکو پارولو،دوسان باستا،فیلیپ جورجویچ و استفان دی فرای خرید های مهم این تیم در تابستان اخیر بودند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها