کد خبر: ۲۴۴۱۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
آنجلوتي فقط يک ترديد در مورد ترکيب رئال در بازي رفت سوپرجام اسپانيا خواهد داشت: جيمز رودريگز يا آنخل دي ماريا؟

 

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد جیمز رودریگز در بازیهای اخیر رئال مادرید موجب شده است که این تردید بیش از پیش نمود پیدا کند. آنچلوتی در حال حاضر در مورد سیستم رئال در فصل آینده مردد است. او پارسال از سه هافبک میانی استفاده می کرد و دی ماریا در پست غیرمعممول هافبک دفاعی عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه داد. در حال حاضر رودریگز آن طور که باید و شاید در ترکیب رئال جا نیافتاده است.
آنچلوتی از استفاده از سیستم 3-3-4 راضی است و اعتقاد دارد که ستارگانی مثل گرت بیل و کریستیانو رونالدو در این سیستم بیشترین کارایی خود را خواهند داشت. اما یکی از عوامل اصلی موفقیت این سیستم در فصل گذشته، جنگندگی بالای دی ماریا و حرکات این بازیکن در میانه زمین بود که موجب می شد در مواقع لازم مدافعان کناری بتوانند به سمت جلو حرکت کنند. این سیستم به حدی خوب جواب داد که آنچلوتی تمام تلاش خود را انجام می دهد تا دی ماریا را برای فصل آینده در ترکیب خود حفظ کند.
آنچلوتی در بازی سوپرجام اسپانیا مقابل کاردیف از جیمز در سیستم سه هافبک دفاعی استفاده کرد. این بازیکن به جز پاس عالی خود به گرت بیل در دقیقه 18 مشخصا از نظر بدنی توان لازم برای موفقیت در این پست را نداشت.در نیمه دوم پست او کمی به محوطه جریمه سویا نزدیک شد و بهتر عمل کرد. اما در نقطه مقابل بازی دوستانه رئال در مقابل فیورنتینا در ورشو، دی ماریا چه در دفاع و چه در حمله پرتحرک بود و خیلی پر رنگ تر از رودریگز در زمین ظاهر شد.
آنچلوتی فعلا به استفاده از هافبک کلمبیایی در خط حمله یا در پست هافبک میانی مطمئن نیست. رودریگز در بازی تیمش مقابل فیورنتینا در پست مهاجم کاذب بازی کرد که تجربه موفقی نبود. برای رودریگز سیستم 1-3-2-4 سیستم مناسب تری است. او در تیم ملی کلمبیا نیز در همین سیستم پشت مهاجم هدف بازی کرد که عملکرد خوبی از خود ارائه داد.
در حال حاضر در ترکیب رئال حضور مودریچ و کروس در پست هافبک میانی و همچنین گرت بیل و کریستیانو رونالدو در خط حمله قطعی است. بنزما نیز بدون رقیب در خط حمله می تواند با خیال راحت برای رئال مادرید بازی کند. تنها جای خالی باقی مانده مربوط به حضور یکی از میان رودریگز، دی ماریا و ژابی آلونسو در ترکیب اصلی کهکشانی ها است.
رودریگز مسلما در صورتی که سطح کیفی بهتری ارائه نداد، بعید است که به سادگی بتواند به ترکیب رئال برسد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها