کد خبر: ۲۴۴۴۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۰۴ آبان ۱۳۹۰
به گزارش سرویس وبلاگستان 598، وبلاگ جزیره قلم در آخرین پست خود نوشت:

شنیدین بعضی افراد در شهر تهران هستند که از برای ارائه خدمات شهری که جزء وظایفشون هست سر مردم منت میذارن؟ خب البته اين ادعاي حسودان مزاحمه!(اگه گفتين اين اصطلاح معروف اختراع كيه؟ در دفاع از چيه؟ اگه گفتين آقازدش الان تو لندن چيكار مي‌كنه؟)!!!

شنیدین پول عوارضی که مردم تهران دارن میدن میشه سرمایه برای بعضیا که تبلیغات اساسی برای خودشون کنن؟؟؟ يكي از نماينده‌هاي مجلس گفت شهردار محترم تهران 80 تا رسانه داره! خدا بيشترش بده بالاخره كار انتخاباتي هم اسباب مي‌خواد هم . . . اصلاً به من چه؟ راست و دروغ ادعاي آقاي نماينده گردن خودش!

خلاصه عرض مي‌كردم: حالا هی بگین نق نزن، این دار و دسته قصدشون خیره!!! اما من میگم که این بابا نه تنها قصد خیر نداره بلکه خودش به اندازه كافي انحراف داره و رقيب جريان انحرافيه تو انحراف!

باورتون نمیشه اینم سندش(اسنادش هم موجوده! چيز چيز هم ور نمي‌داره):

اینم سندش

چند وقت پیش فرید زکریا شناخته شده ترین روزنامه نگار آمریکایی که علاوه بر سردبیری مجله نیوزویک، مجری برنامه جی پی اس به عنوان یکی از پربیننده ترین برنامه های سی ان ان هم هست به تهران اومده بود. كلي انتقاد كرديم(كه حق هم داشتيم انتقاد و اعتراض كنيم و داد بزنيم) كه تيم رسانه‌اي ریيس جمهور يا وزارت ارشاد يا جناب مشايي ریيس دفتر گرانقدر! چرا اين مردك را به ايران آورده؟ چرا دعوتش كرده؟ از اين آدم‌تر نبود تو دنيا؟ اينكه خوراكش اهانت به جمهوري اسلامي با همه ابعادش هست رو كدومعقل كلي دعوتش كرده؟

خلاصه ما داشتين داد مي‌زديم و فرياد مي‌كشيديم كه  . ..  به قول معروف مارادونا رو ول كن غضنفر رو بچسب! ديديم گل به‌خودي زده شد توسط سايت حامي شهرداري محترم تهران! اينم شرح گزارش چگونگي گل خوردن تيم ما:

این آقا (فريد زكريا) از مشهورترین چهره‌های اتاق فکرهای آمریکاست که گفته میشه رفت و آمدی هم به کاخ سفید داره، بعد از اینکه از ایران برگشته به کشورش حسابی نظام جمهوری اسلامی و دولت رو مورد لطف قرار داده و کوبونده و هي چاخان پشت چاخان سر هم كرده اما نکته مهم اینه که زکریا توی این کشور هفتاد میلیونی( البته منتظر سرشماری جدید باشین) فقط یه نفر رو اصلح پیدا کرده و شروع به تعریف و تمجیدش کرده و اون فرد کسی نیست جزسردار، خلبان، دکتر....... قالیباف حالا چرا و چگونه به من ربطی نداره؟؟؟؟؟؟

اما این وسط که همه دارن میگن آقا این زکریا رو کی راه داده ایران سایت جناب شهردار با ذوق و شوق مطالب و کامنت های فیسبوکی این اقا خارجیه رو منتشر کرده و خوشحال شده یه آمریکایی تروریست ازشون تعریف کرده.

خودتون قضاوت کنید: به گزارش شفاف، فرید زکریا در گزارش کوتاه خود در این زمینه نوشته است: نخستین نکته ای که من در زمان سفرم به تهران با آن مواجه شدم و احساسات من را تحت تاثیر قرار داد، این بود که تهران شهر بسیار تمیزی بود((نمی دونم چشم این آقا چرا وجود موش هایی در اندازه بچه گربه که تو بلوار کشاور، بلوار ابوذر، میدان آزادی، خیابون انقلاب، تهرانپارس و......... رو ندیده)) این شهر به عنوان شهری در یک کشور در حال توسعه حقیقتا شهر تمیزی بود. به دور از هیاهوی ناآرامی ها و تنش ها در قاهره. خیابان ها هر روز جارو می شوند(( البته صبح ها که همه کارمندا دارن میرن سرکار تاخدمات رو مشاهده کنن و مقداری هم گرد و خاک تناول بره تو حلقشون))، زباله ها هر روز در سطح شهر جمع آوری می شوند((دقیقا راس ساعت 9 شب اونم به صورت مکانیزه!!!!)). درست است که ترافیک شهر بسیار وحشتناک است، اما دلیل این مساله به طور عمده افزایش جمعیت طبقه متوسط جامعه در تهران((بستنی طلا)) و افزایش خرید اتومبیل توسط آنان است.





نمونه‌ای از موش‌های شاد

با BRTهای استاندارد، سالم به مقصد برسید





اینم حاصل حقوق یک ماه من
شهر دارای شبکه وسیعی از جاد ه‌ها و بزرگراه‌ها است، و اتوبوس های ویژه حمل و نقل عمومی و مترو نیز در کاهش ترافیک شهری موثر هستند(( گوش کن جناب قالیباف این خارجی هم فهمید که ما نه اتوبوسهامون، اتوبوسه و نه متروهامون))

احساس کلی من نسبت به شهر تهران این بود که این شهر تمیز و دارای نظم و قانون است. ایرانیانی که من با آنان صحبت کردم، گفتند که تمیز ی تهران به دلیل اعتقادی است که ایرانیان از دیرباز به تمیزی و پاکی محل زندگی خود داشته اند((خدا ی نکرده کورش و اینا رو که نمیگه چون تمیزی ما از اسلاممون میاد)). با وجود این برخی از مردم نیز این مساله را به شهرداری تهران نسبت دادند.

خوب خودتون دیدید چه اوضاعی شده البته یاد یه جمله از امام افتادم که درست یادم نیست اما مضمونش این بود بترسید از روزی که دشمن برای شما کف بزند،،، آقای قالیباف تا کی سیاست بازی بابا اگر ملت میخواستن بهت رای بدن همون سال 84 میدادن؛ آخه یه صندلی چقدر ارزش داره؟؟؟

رونوشت:

اونا كه ميگن چرا جبهه پايداري با قاليباف مشكل‌داره

اونا كه بلدن توضيح بدن چرا خبرنگار مشكوكي با این سابقه داره سنگ تموم مي‌ذاره براي دكتر سردار شهردار خلبان
اونا كه يادشون مونده دولت ويزا نداد به قاليباف براي سفر به آمريكا و شركت تو فلان مراسم
اونا كه . . . . يه ذره وجدان دارن

 

نمونه‌ای از کارهای فرهنگی شهرداری

(البته بهتر از اینا تو بوستانای تهران انجام شده برای اینکه ریا نشه نذاشتیمش)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۱ - ۰۴ آبان ۱۳۹۰
۲
۲
بابا ما هم همه دعوامون با این 7+8 ها این است،اخه امثال لاریجانی و قالیباف و باهنر چی از ولایتمداری می دونن؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۵ - ۰۹ آبان ۱۳۹۰
نکته اینجاست که فقط و فقط و فقط ما ولایت مداریم حتی اگه 10-12 روز قهر کنیم بریم خونمون که همه حساب کار دستشون بیاد!!!!
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
هیچ کس ولایت مداری نمی دونی به جز تو اربابات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۵ - ۰۹ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
اوج سایتتون تو این خبر هستش. طرف تعریف کنه گیره انتقاد کنه گیره. یه نفر از خوبی و تمیزی این مملکت هم صحبت کنه چون از جایی میاد که ما خوشمون نمییاد محکومه. آری ما کلا بازتعریف کرده ایم شعار ((هر آن که با من نیست بر علیه من است)).
پاسخ
عماد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۵ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
از نظر شما ها همه دشمن و فتنه گرو ضد ولایت فقیه هستن به جز احمدی نژاد و رفیقاش
پاسخ
نغمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۱۷ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
توی این چند سال اخیر انقدر تضاده و تعارض ها با هم دیده شدن که آدم واقعا نمیدونه چیکار کنه .همینه که بزرگان ما فرمودند:"در آخرالزمان حق و باطل بنحوی بهم آمیخته اند که به دشواری میشه اونو تمیز داد"
خدا دست همه مارو بگیره که در مسیر ولایت که تنها راه رسیدن به رستگاریه ثابت قدم بمونیم. آمین
پاسخ
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۷ - ۱۸ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
نه آقای قالیباف نه آقای لاریجانی که یک بار مردم به آنها نه تحقیر شدنی گفتند رئیس جمهور آینده حزباللهی واقعی و ولائی دکتر جلیلی انشائ الله چون...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها