کد خبر: ۲۴۵۶۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۰۲ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، فیلیپو اینزاگی پس از پیروزی تیمش برابر یوونتوس و ساسولو در تورنمنت سه‌جانبه «تیم» و کسب چهارمین قهرمانی در این جام تدارکاتی که در شهر رجو امیلیا برگزار شد،‌ گفت: از نگرش بازیکنانم در این بازی بسیار راضی هستم. در بازی اول با یوونتوس، در ضدحملات نبردی مستقیم داشتیم و حتی می‌توانستیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم. واقعاً‌ خوشحالم چون تیمم در حال پیشرفت است و روز به روز بهتر می‌شود. میلان در یک وضعیت رو به رشد باثبات قرار دارد.

وی در ادامه اعتراف کرد برگرداندن میلان به اوج (تیمی که فصل گذشته در رده هشتم به کار خود در سری A‌ پایان داد) کار زمانبری خواهد بود اما او و مردانش می‌توانند هواداران روسونری را به آینده تیم محبوب خود امیدوار کنند.

اینزاگی اظهار داشت: می‌دانم احیای میلان نیازمند گذر زمان است اما می‌دانم با این نگرشی که در این جام نشان دادیم می‌توانیم هواداران را به استادیوم برگردانیم. با تشویق و حمایتی که از سوی هوادارانش دریافت می‌کند،‌ میلان هر کاری می‌تواند انجام دهد.

این  مربی که در پایان فصل گذشته جای کلارنس سیدورف را روی نیمکت میلان گرفت،‌ اولین بازی رسمی خود را به عنوان سرمربی تیم پیشین خود، هشت روز دیگر در خانه لاتزیو در هفته نخست سری A انجام خواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها