کد خبر: ۲۴۶۰۹۲
زمان انتشار: ۰۰:۳۰     ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
قاسم دهنوی در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد اینکه چرا ذوب آهن پیروز نمی‌شود گفت: ما خوب بازی می‌کنیم اما بخت با ما یار نیست. امیدوارم لطف خدا شامل حال ما شود و بخت هم روی خوشش را به ما نشان دهد.

وی ادامه داد: هفته آینده بازی سختی در سپاهان با اصفهان داریم. حریف ما تیم پرمهره‌ای است اما ذوب آهن متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه است و همه فکر و ذکر ما بر روی این مسابقه است. در بازی روز گذشته مقابل استقلال خوزستان هم در هوای شرجی گرم اهواز تا دقیقه 86 از حریف پیش بودیم.

دهنوی در مورد اعتراض هواداران ذوب آهن به نتایج این تیم به خصوص بعد از بازی با پرسپولیس گفت: اعتراض برای چه؟ در دو فصل گذشته ذوب آهن چه نتایجی کسب کرده است؟ اکنون هم تیم ما تغییر و تحولات زیادی داشته است. به عقیده من هواداران واقعی ذوب آهن همواره حامی این تیم هستند و آنهایی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند مطمئن باشید که هوادار نیستند و بیشتر به فکر منافع خودشان هستند.

وی در مورد غیبت ناگهانی‌اش در بازی با راه‌آهن گفت: زن برادرم به کما رفته بود و شرایط روحی بدی داشتم. با یحیی گل محمدی هم در این مورد صحبت کردم. می‌دانم که بدون اجازه غیبت کردم ولی آنهایی که انتقاد می‌کنند یک لحظه خودشان را به جای من بگذارند. یکی از عزیزانم روی تخت بیمارستان افتاده بود و من شرایط روحی خوبی نداشتم. با این حال با جریمه باشگاه هم مشکلی ندارم.

هافبک سابق پرسپولیس در مورد شرایط این تیم گفت: اجازه بدهید در مورد پرسپولیس صحبت نکنم.

وی در مورد طلبش از باشگاه پرسپولیس گفت:

    430 میلیون تومان از باشگاه طلبکارم که از شیرینی به خاطر چک تقلبی که به من داده شکایت کردم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها