کد خبر: ۲۴۸۳۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۰۸ آبان ۱۳۹۰
این در حالی است که حضور افرادی نظیر ( حمید رسایی، زارعی و یامین پور ) در میان خبرنگاران و شفاف سازی آنها در رابطه با برنامه های جبهه پایداری نشانه احترام آنها به افکار عمومی و بی اساس بودن هجمه هایی است که به این طیف از اصولگرایان وارد می شود.
همزمان با چهارمین روز نمایشگاه مطبوعات تهران خبرنگاران و غرفه داران رسانه های خبری هنوز چشم به راه حضور چهره های مختلف سیاسی در این نمایشگاه هستند .

به گزارش خبرنگار سیاسی عصر امروز از هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری های تهران ، با وجود اینکه چهار روز از افتتاح نمایشگاه مطبوعات تهران می گذرد هنوز جای خالی حضور سیاسیون و نمایندگان احزاب سیاسی در این گردهمایی بزرگ رسانه ای احساس می شود .

این در حالی است که حضور افرادی نظیر ( حمید رسایی، زارعی و یامین پور ) در میان خبرنگاران و شفاف سازی آنها در رابطه با برنامه های جبهه پایداری نشانه احترام آنها به افکار عمومی و بی اساس بودن هجمه هایی است که به این طیف از اصولگرایان وارد می شود .

با وجود اینکه از نمایندگان جبهه متحد اصولگرایی موسوم به ۷+۸ انتظار می رفت با حضور پر رنگ در نمایشگاه مطبوعات و قرار گرفتن در میان خبرنگاران رسانه های گروهی به تبیین چشم انداز پیش رو در آستانه انتخابات بپردازند ، متاسفانه عدم حضور این افراد در نمایشگاه باعث ایجاد سوالات فراوان در ذهن اصحاب رسانه شده است .

طبق مشاهدات خبرنگار عصر امروز تا امروز تنها آیت الله کعبی از اعضای ۷+۸ در نمایشگاه حاضر شده که ایشان هم به مصاحبه با چند خبرگذاری خاص بسنده کرد .

با توجه به اینکه فضای سیاسی کشور در آستانه انتخابات مجلس نهم وارد مرحله ای حساسی شده است لزوم پاسخگویی سیاسیون و نمایندگان به افکار عمومی و رسانه ها بیش از پیش احساس می شود . 

نمایشگاه مطبوعات تهران بهترین فرصت برای نشر برنامه ها و گفتمان مسئولین در میان افکار عمومی است لذا انتظار می رود سیاسیون عنایت بیشتری به این گردهمایی رسانه ای در کشور داشته باشد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها