کد خبر: ۲۴۸۷۴۰
زمان انتشار: ۲۱:۵۸     ۱۶ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،جانکارلو کامولزه در مراسم افتتاحیه دوره اصول پیشرفته مربیگری بازیکنان جوان فوتبال که به همت باشگاه سپاهان امروز (یکشنبه) در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: من نیز همانند همکارم «دوتاویو» اولین سفرمان به ایران است اما در عین حال اولین برخوردمان با ایرانی‌ها نیست. پیش از این با ایرانی‌ها برخورد‌های کاری داشته‌ام و امروز کلمه سلام را فرا گرفتم. به همراه دوستم دوتاویو سابقه همکاری با رحمان رضایی در تمرینات را داشتیم. البته ببخشید که چندین بار نگذاشتم بازی کند. جدای از مسایل فنی رحمان را بیشتر به خاطر رعایت مسائل اخلاقی خیلی دوست داشتم.

وی خاطرنشان‌کرد: این را به عنوان یک مربی باید بگویم که مربی باید همواره داشته‌های خود را به بازیکنان انتقال دهد که بازیکنان در مسائل تکنیکی و تاکتیکی چطور در زمین باید برخورد کنند.

مربی سابق تیم فوتبال لاتزیو تاکیدکرد: این یک اتفاق بسیار خوب است. امیدوارم دوره خوبی داشته باشیم و فوتبالیست‌های خوبی را هم در آینده پرورش بدهیم. فکر می‌کنم برگزاری این دوره یک اتفاق مهم باشد. فوتبال با اتفاقاتی که برایش می‌افتد، باعث رشد روز افزون آن می‌شود. هیچگاه در فوتبال توقف وجود ندارد و از این طریق می‌توانیم احساسات خود را به خوبی انتقال دهیم.

به گزارش ایسنا، "کامولزه” از سال 1978 تا 1992 در تیم‌های مختلف ایتالیا بازی کرده و سابقه هدایت تیم‌های مختلفی از جمله تورینو، رجینا، ویچنزا و لیورنو را در کارنامه خود دارد. او در کنار مربیگری در دانشگاه تورین ایتالیا به تدریس مشغول است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها