کد خبر: ۲۵۰۴۳۲
زمان انتشار: ۰۷:۰۰     ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد حکم مدیریت وی و سرمربیگری درخشان موقت است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پیش از این عنوان شده بود در زمان مدیرعاملی محمد رویانیان در پرسپولیس، قرارداد علی دایی به عنوان مربی تنظیم شده و حالا مدیران امروز پرسپولیس می توانند ادعا کنند وی را برکنار نکرده اند و دایی باید به عنوان دستیار با حمید درخشان ادامه فعالیت داشته باشد!

 

بهروز منتقمی در این خصوص اظهار داشت: «همین امروز صبح قرارداد آقای دایی با باشگاه پرسپولیس را بررسی کردم و متوجه شدم در آن قید شده بود که ایشان به عنوان سرمربی با باشگاه پرسپولیس همکاری کرده است.»

 

مدیرعامل موقت پرسپولیس در ادامه یادآور شد: «داستان جدایی دایی از پرسپولیس به پایان رسید و حکم قطع همکاری پرسپولیس با ایشان از سوی رئیس هایت مدیره رسما اعلام شد.»

 

منتقمی در واکنش به خبر سرپرستی محمود خوردبین در باشگاه پرسپولیس گفت: «مذاکره با آقای خوردبین که از پیشکسوتان شناخته شده باشگاه پرسپولیس است، ادامه دارد اما تا به این لحظه همکاری سرپرستی ایشان صادر نشده است. البته آقای پنجعلی نیز طی ماه های گذشته زحمات بسیاری کشیده و ما قدردان زحمات ایشان هستیم.»

 

مدیرعامل موقت پرسپولیس درباره بازی روز گذشته تیمش برابر نفت خاطرنشان کرد: «بازی خوبی بود، البته هدف ما رسیدن به پیروزی بود که متاسفانه به آن نرسیدیم. امیدوارم در بازی های آینده مشکلات پرسپولیس به حداقل برسد و دوباره شاهد درخشش این تیم در لیگ برتر باشیم.»

 

"شعارهای هواداران پرسپولیس در جریان و بعد از بازی برای منتقمی آزار دهنده نبود؟!" وی در پاسخ به این پرسش می گوید: «من در اتاقی نشسته بودم که هیچ کدام از این شعارها را نشنیدم. امروز از طریق رسانه ها متوجه شعارها شدم. به هرحال نتیجه برای طرفداران راضی کننده نبود و آنها حق دارند چنین اعتراض هایی را نشان دهند. تمام تلاش ما این است که رضایت آنها را جلب کنیم زیرا تمام سرمایه و اقتدار باشگاه پرسپولیس هوادارانش هستند.»

 

منتقمی درباره موقتی بودن حکم مدیرین خود و سرمربیگری حمید درخشان نیز اظهار داشت: «حکم هر دوی ما موقت است. البته تمام حکم های موجود در این ورزش موقتاست زیرا امروز هستیم و ممکن است دیگر فردا نباشیم.»

 

وی درباره زمزمه‌های حضور امیر عابدینی و محمد دادکان به عنوان مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس گفت: «در این خصوص نمی‌توانم اظهار نظر کنم چون انتخاب مدیرعامل جزو اختیارات هیئت مدیره است.»

 

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت مالی باشگاه  تصریح کرد: «پیش از این و با توجه به مسئولیتی که در باشگاه پرسپولیس داشتم زیاد در جریان مسائل مالی قرار نداشتم و نمی‌دانم بازیکنان چقدر پول گرفتند یا اسپانسر چقدر پول پرداخت کرده است چون رسیدگی به این موارد جزو وظایف من نبود اما از امروز به این مسائل ورود مستقیم می‌کنم تا ببینم شرایط چطور است.»

 

وی درباره چگونگی پرداخت حق و حقوق دایی گفت: «مسلماً هر چه در قرارداد ذکر شده باشد را طبق عرف و ضابطه پرداخت می‌کنیم. در هیئت مدیره تفاهمی صورت گرفته که پول دایی کاملاً پرداخت شود.»

 

منتقمی درباره دخالت وزارت ورزش و جوانان در برکناری رحیمی و دایی نیز گفت: «با توجه به اینکه پیش از این من قائم مقام باشگاه پرسپولیس بودم به هیچ یک از جلسات هیئت مدیره دعوت نمی‌شدم و حضور نداشتم پس قاعدتاً نمی‌دانم در این جلسات چه گذشته است.»

 

وی در پایان با اظهارنظر در مورد درگیری لفظی روز گذشته بین سیاسی و رحیمی در برنامه زنده تلویزیونی تاکید کرد: «رحیمی پیشکسوت ماست و هیچکس نمی‌تواند تلاش‌هایی را که او برای باشگاه انجام داده است، کتمان کند. ممکن است رحیمی از من ذهنیتی داشته باشد که باید این ذهنیت را برطرف کنم. چند سالی در باشگاه پرسپولیس حضور داشتم و با این باشگاه غریبه نیستم اما تأکید می‌کنم حفظ احترام رحیمی به عنوان بزرگ و پیشکسوت ما واجب است، چون خدمات خوبی را برای باشگاه پرسپولیس انجام داده است. در این مدت تمام سختی‌هایی که رحیمی متحمل شد را از نزدیک دیدم و می‌دانم زحمات زیادی کشیده است. توصیه‌ام به دوستان این است که به فکر آرامش پرسپولیس باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها