کد خبر: ۲۵۰۴۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
پژمان جمشيدي در صفحه اينستاگرامش به عنوان طرفدار هميشگى پرسپوليس متني در خصوص اتفاقات اخير اين تيم نوشت و نظراتش را براي هواداران اين تيم بيان کرد.
به گزارش پایگاه 598،در همین خصوص پژمان جمشیدی گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد که می خوانید:

باید با دایی با احترام تر رفتار می شد
با علی دایی بهتر از این می شد رفتار کرد. همه جای دنیا در دنیای حرفه ای فوتبال مربی ای می رود و مربی دیگری جایگزین می شود.باید با ایشان با احترام رفتار می شود و ویژه تر رفتار می شد. متاسفانه در فوتبال ما احترام ها گم شده وهمین احترام نگذاشتن ها به سکوها و اجتماع سرایت می کند.

درخشان هم ترس دارد
با این شیوه برکناری حتی می توان گفت،آقای درخشان هم ترس دارد که با او هم این رفتار را بکنند. فرقی نمی کند چه کسی سرمربی باشد و این رفتار را بکنند چون همه برای پرسپولیس زحمت کشیدند. تمام کسانی که در پرسپولیس بودند از جمله آقای پروین، علی کریمی،افشین پیروانی و... برای این تیم زحمت کشیدند و ممکن است یک روزی به این تیم بیایند و بروند و پرسپولیس هم ارث پدری کسی نیست . مهم این است که در چه شرایطی می روند و باید احترام آنها حفظ شود.

پیشکسوتان باید مقابل غیر فوتبالی ها متحد شوند
همین تصمیمات باعث می شود که پیشکسوتان هم رو در روی هم قرار بگیرند و این اتفاق خوبی نیست . به هر حال زاویه دید من این است که مقابل کسانی که از خارج فوتبال آمدند متحد شویم. باید در برابر کسانی که از جنس فوتبال نیستند متحد باشیم فارغ از هر مشکلی که با هم داریم نه اینکه بی احترامی کنیم.همین مسائل باعث می شود دو دستگی بوجود بیاید و تصمیمات اشتباه گرفته شود.واقعا این اتفاق در دنیا نادر است چه برسد به ایران.

درخشان در آرامش می آمد بهتر بود
بعد از اینکه آقای درخشان به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد به خاطر سریال پژمان و رقابتی که من و رهبری فرد برای رفتن به تیم ایشان داشتیم شایعاتی مطرح شد. اما من در صفحه  اینستاگرامم هم نوشتم که کوچکتر از این هستم که روی نیمکت پرسپولیس بشینم. البته در این چند سال کسانی بودند که از جنس پرسپولیس نبودند و روی نیمکت نشستند. من زمانی روی نیمکت این تیم می نشینم که داشته هایی داشته باشم . بهتر است از حالا در مورد آینده صحبت نکنیم.ترجیح می دهم در این شرایط به پرسپولیس نیایم و در آرامش به این تیم بیایم.من ارتباط خوبی با دایی و پیروانی دارم و در این شرایط ترجیح می دهم به پرسپولیس نیایم. البته آقای درخشان هم اگر در شرایط بهتر و امن تری می آمد بهتر بود. من نمی خواهم بگویم حق ایشان بود به پرسپولیس برگردد یا نه اما اگر در شرایط بهتری می آمد شرایط بهتر می شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها