کد خبر: ۲۵۱۶۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
بازیگر نقش نرگس در سریال درحال تصوبرداری "زخم" همچنین گفت: به نظرم این مجموعه، کاری کاملا اجتماعی است و جنبه دراماتیک بیشتری دارد و چندان نمی‌توانیم آن را یک کار پلیسی بدانیم.
فقیهه سلطانی بازیگر سریال "زخم" درباره نقش نرگس که ایفای آن را برعهده دارد، توضیح داد: نرگس دختری است که با مشکلات اجتماعی فراوانی دست و پنجه نرم می کند. فردی بی سرپرست است و دور از خانواده اش در تهران زندگی می کند. او توسط مشاوران کلانتری که در واقع سمت جدیدی در این مراکز است، مورد حمایت قرار می گیرد و به نوعی مشکلات او در پایان داستان حل و فصل می شود.

وی با اشاره به پررنگ تر بودن جنبه اجتماعی و بار دراماتیک قصه نسبت به فضاهای اکشن و پلیسی اش افزود: به نظر من این سریال کاری کاملا اجتماعی است و جنبه دراماتیک بیشتری دارد و چندان نمی توانیم آن را یک کار پلیسی بدانیم. موضوع این سریال بیشتر به مشکلات خانواده ها و در میان گذاشتن آن با مشاوران نیروی انتظامی بر می گردد.



این بازیگر در پاسخ به این که با توجه به اپیزودیک بودن مجموعه چقدر ویژگی های رفتاری و عواطف کاراکتر های مهمان در داستان مورد توجه قرار می گیرد، بیان داشت: به نظر من اپیزودیک بودن این سریال یک مزیت است. زیرا اگر بیننده به هر دلیل یک اپیزود را از دست دهد، می تواند از اپیزود دیگری به جمع تماشاگران سریال بپیوندد. ضمن این که اگر سریالی کشش داستانی و جذابیت داشته باشد مخاطب خود را پیدا خواهد کرد. داستان زخم در اپیزود اولی که من در آن بازی داشتم سنگین و غیرقابل درک نیست که مخاطب با از دست دادن یک قسمت ارتباط خود را با کلیت کار از دست دهد. به نظرم این سریال فیلمنامه ای قوی دارد و کارگردانی آن هم کاملا درست و حساب شده است. چنانچه از سابقه آقای آب پرور همین بر می آید. از طرفی بازیگرانی که در این مجموعه حضور دارند، با دقت برای نقش ها انتخاب شده اند و افرادی حرفه ای و توانمند هستند.



 "زخم" کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که به کارگردانی مسعود آب پرور داستان سروان الهام پویا مشاور زن نیروی انتظامی را روایت می کند. وی بعد از فارغ التحصیلی از دانشکده افسری مشغول کار در یک کلانتری می شود و سعی دارد پیش از برخورد قضایی به حل مشکلات مراجعان خود بپردازد. ایفای این نقش را لیلا اوتادی برعهده دارد. همایون ارشادی، محمد صادقی، برزو ارجمند و امیرنوری نیز چهار بازیگر دیگر اصلی سریال 13 قسمتی "زخم" هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها