کد خبر: ۲۵۲۱۷۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۰     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
ذوب‌آهن بعد از بردي که مقابل پيکان به دست آورد اميدوار است برابر گسترش فولاد هم امتياز بگيرد.
به گزارش پایگاه 598،قاسم دهنوی از مهره های ثابت این تیم محسوب می‌شود که پیش از این بازی به "ورزش سه" گفت: برای بازی با گسترش فولاد مصدوم نداریم و فقط به خاطر محرومیت سینا عشوری همراه ما نیست، البته مسلمان هم با تیم‌ملی امید است. بعد از این برد خیلی سرحال و قبراق هستیم و می‌ خواهیم دست پر از تبریز برگردیم. به نظر من ما بحران نداشتیم چون هنوز نیم فصل است و تیم ها فاصله امتیازی خیلی کم دارند. بحران زمانی است که تیم در فصل دوم نتواند نتیجه بگیرد اما ما هنوز فرصت داریم. این حرف منطقی است که هر دو تیم به خاطر نتایج بهتر برد می‌ خواهند و این را قبول دارم اما ما بحرانی نداریم.

او در خصوص حضور یحیی گل‌محمدی در ذوب‌آهن هم گفت: از زمانی که آقای گل‌محمدی به تیم اضافه شده تغییر و تحولاتی داشتیم و برای هماهنگی زمان می‌ خواستیم. بچه ها خودشان را با این شرایط وقف دادند و باید برای بازی های آینده که سخت تر است خودمان را آماده کنیم. ما جلوی گسترش فولاد بازی سختی داریم چون هر دو هم امتیاز هستیم. این تیم مربی باهوشی دارد ولی باید ببریم.

دهنوی در رابطه با شرایط روحی تیم هم گفت: ما بازی های قبل خوب بودیم اما از این به بعد باید امتیاز بگیریم چون به بازی خوب امتیاز نمی دهند، هنوز مشکل تیم ما به طور کامل رفع نشده و باید در بازی های بعدی بدون استرس بازی کنیم. بازیکنان باید استرس نبردن را از خود دور کنند تا بعدها حسرت امتیازهای از دست رفته را نخوریم. وقتی این فشارها در تیم وجود دارد اعتماد به نفس بازیکنان خود به خود کمتر می‌ شود اما باید در بازی ها موقعیت خلق کنیم و ببریم.

این بازیکن در مورد مربی سابقش علی دایی هم گفت: تغییر و تحول در هر باشگاهی طبیعی است اما شخصیت علی دایی بالاتر است و باید بهتر با او رفتار می‌ کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها