کد خبر: ۲۵۳۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۱۴ آبان ۱۳۹۰
از تخریب جبهه پایداری انقلاب تا تطهیر خاتمی:
روزنامه 19 دی که نام اصولگرایی! را با خود به یدک می کشد و همچنین از بدو تاسیس ید طولایی در حمایت از حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی داشته و پس از نمایندگی دکتر علی لاریجانی به حمایت یکسویه از ایشان پرداخته است در نوشتاری به قلم عبدالرحیم‌اباذری به بهانه بازخوانی منشور برادری طی مطلبی در سایت این روزنامه با عنوان "ضرورت وحدت علمای‌مبارز" اقدام به حمایت از برخی از عناصر فتنه 88 پرداخت.
روزنامه 19 دی استان قم که چندی پیش با مجوز هیأت نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار سراسری را گرفت در مطلبی تامل برانگیز به حمایت از برخی از اصحاب فتنه پرداخت.

به گزارش پایگاه 598، روزنامه 19 دی که نام اصولگرایی! را با خود به یدک می کشد و همچنین از بدو تاسیس ید طولایی در حمایت از حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی داشته و پس از نمایندگی دکتر علی لاریجانی به حمایت یکسویه از ایشان پرداخته است در نوشتاری به قلم عبدالرحیم‌اباذری به بهانه بازخوانی منشور برادری اقدام به حمایت از برخی از عناصر فتنه 88 پرداخت.

این حالی است که پس از گذشت مدتی از فتنه 88 کلیه گروه های و طیف های اصولگرایی در برخورد با فتنه و عناصر آن موضع واحدی دارند.

در این نوشتار که به عنوان "ضرورت وحدت علمای‌مبارز" منتشر گردیده با بیان اینکه افرادی که سید محمد خاتمی و موسوی خوینی ها را چوبکاری می کنند شیطان نفوذی در اصولگرایان هستند آنان را نامحرمان و نااهلان انقلاب معرفی می کند.

عبد الرحیم اباذری این گونه می نویسد که: امروزنیز همان شیاطینِِ نوعی، در جبهة اصول‌گرایان نفوذ و جا خوش کرده و شخصیت‌هایی مثل: حجج اسلام و المسلمین موسوی خویینی‌ها، آقا سید حسن خمینی، حسن روحانی،سید محمد خاتمی و سایر شاگردان و نزدیکان امام را با همان اتهامات واهی چوبکاری و هتک حرمت می‌کنند. دیروز درس آقای آذری را در مدرسه فیضیه تعطیل کردند،امروزهم  درس آیت الله صانعی را در همان مدرسه مورد هجوم قرار می دهند."

نویسنده این مطلب با حمله به جریان انقلابی سوم تیر که برآمده از گفتمان اصیل انقلاب است بیان می دارد: " نتيجه آن شد كه در انتخابات دوره نهم و دهم ریاست جمهوری شاهد آن بوديم که گروهى با شعارهاى ارزشى، مردم و برخى نخبگان را فريب داده و آنها را پل پيروزى خود فرض كردند و به حاكميت رسيدند. وقتى هم به قدرت چنگ زدند، همه را به بازى گرفتند. هم چپى‏ها و اصلاح طلبان را بازى دادند و هم بر سر راستى‏ها و اصول‌گرايان كلاه گذاشتند. اصلاح طلبان را ناخواسته در مقابل نظام و رهبرى قرار دادند و با اتهام «سران فتنه» به طور كلى آنها را از صحنه خارج كردند، به دست اصول‌گرايان نيز آب سردى ريختند"

نکته قابل تامل اینجاست که چگونه یک روزنامه اصولگرا با حمله به جریان اصلی اصولگرایی به حمایت همه جانبه از اطلاح طلبان و بسیاری از افرادی که در فتنه 88 در صف بندی دشمنان نظام قرار داشتند می پردازد.

همچنین روزنامه در پنجشنبه گذشته نیز طی مطلبی با عنوان "عقب نشینی جبهه پایداری "به نقد! مصاحبه حجت الاسلام جلالی مسئول دفتر علامه مصباح یزدی می پردازد و تمامی تلاش خود را برای ناکارآمدی جبهه پایداری به کار می گیرد.

در این مطلب در پاسخ به سخنان مسئول دفتر علامه مصباح یزدی و یکی از مسئولان موسسه امام خمینی(ره) این چنین آمده است که: " آخيش!! نمرديم تو اين مجموعه يه ذره انصاف ديديم. آخر اين چه مرام و مكتبي است، هر كس يه ذره با ما نيست، ديگه نبايد باشد. مگر ما از چهره هاي سياسي و مديران نظام چه انتظاري داريم؟!"

جا دارد که مسئولان هیئات نظارت بر مطبوعات بار دیگر ظرفیت این روزنامه را مورد بررسی قرار داده تا که انشاء الله مطرح کردن برخی از سخنان موجباب شادکامی دشنان نظام را فراهم نیاورد.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۸ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۵
۲
دليلي ندارد مطلبي كه شما خوشتان نيايد سبب خوشنودي دشمنان انقلاب شود
انها كه ظرفيت ندارند !شما مقداري انتقاد پذير بوده و ظرفيت داشته باشيد!!
پاسخ
ندارها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۶ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۳
۲
این 19 دی هم بیشتر روزی نامه است تا روزنامه.
تا قبل از فتنه 88 ارگان اصلاح طلبان در قم بود و بعد از فتنه چرخش در موضع نمود و ذل عنایات یکی از نمایندگان قم به جرگه اخیراً گل و گشاد اصولگرائی پیوست.
حالا هم حرمت نان و نمک اصولگرائی را نگه نداشته و این مطالب سخیف را منتشر می کند.
وا اسلاما از این اصولگرائی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۷ - ۱۷ آبان ۱۳۹۰
منظورت از نان و نمک اصول گرایی همون سهمیه که از این اختلاس ها گیرشون میاد؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۱۷ آبان ۱۳۹۰
زدی تو خال، نماینده هایی که پاشون تو اختلاس گیره و روابط فامیلی و دوستانه جهرمی با چهززه های شاخص اصولگرا قابل توجه است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۶ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۱
۲
جرا به امثال 19 دی این همه آگهی دولتی داده می شود؟
بانک مهر(بسیجیان سابق) چرا این همه آگهی به 19 دی می دهد؟
اینها مصداق حمایت از حامیان فتنه نیست؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۶ - ۱۷ آبان ۱۳۹۰
العیاذ بالله، نه برادر من؛ اینها مصداق حمایت از مطبوعات آزاد و مستقل(شما بخوانید سرسپرده قدرت) است..!
دلارام صحراگرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۸ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
من اکثر روزنامه های سراسری را می شناسم. تا کنون نان چنین روزنامه ای به گوشم نخورده بود.
مطمئنید که سراسریه؟
پاسخ
سهیل بشردوست
UNITED STATES
۰۱:۳۳ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۲
۲
هروقت ... با وایتکس پاک بشه اینها هم میشه تطهیر کرد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۰ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۳
۰
از اينكه شما سبب شديد تا مقاله را بخوانم تشكر مي كنم! چيز بدي نداشت. مگر خود اقا بارها بر ازاد انديشي تاكيد نمي كنند شما چرا ساز مخالف مي زنيد نشويد مثل كساني كه شعار ولايت مي دهند ولي ده روز خانه نشيني مي كنند.
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۷ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۱
۱
ممنونم از اينكه مرا با اين سايت ارزشي و با انصاف آشنا كرديد .به نظرم يك سايت كاملا اصول گرا به معناي واقعي كلمه بدور از افراط وتفريط بويژه در مسايل فرهنگي هست. مقاله آقاي اباذري را هم خواندم . مقاله خوبي براي اين روزها بود. البته اشكال داشت ولي اشكال آن به نقاط قوتش ناچيز بود.شما هم بهتر است نگاهتان را با نگاه رهبري تغيير دهيد . مي ترسم سرانجام احمدي نژاد راپيدا كنيد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۵ - ۱۶ آبان ۱۳۹۰
۲
۱
نوزده دی هر شماره دو صفحه به رئیس مجلس اختصاص می دهد این با ایشان ارتباطی دارد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۹ - ۱۷ آبان ۱۳۹۰
19 دی مستقله و این وصله ها نمی چسبه..!
رئیس مجلس هیچ نسبتی با هیچ مسئولی در قم و حتی کل کشور نداره.
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۱ - ۱۶ آبان ۱۳۹۰
۳
۱
از کاربران محترم می خواهم متن کامل مقاله ی آقای اباذری را در سایت روزنامه ی دی بخوانند بعد قضاوت بکنند. به نظر من یک مقاله ی به تمام معنا بی طرف ومنصفانه نوسته شده است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۰ - ۱۷ آبان ۱۳۹۰
حدیث مفصل را از مجمل خواندیم برادر حسن.
مفصلش را هم در 19 دی خواندیم، کاربران بهتر است به خواندن همین خبر اکتفا کنید و وقت شریف را بیش از این هدر ندهید و اعصاب عالی را بیش از این خورد ننمائید که کپی برابر اصل است.
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۷ - ۱۶ آبان ۱۳۹۰
۱
۲
انصافا مطلب جالب و منصفانه اي بود، حدس مي زدم شماها از آن بر آشفته شويد! و اصلا شما از هر مطلبي که در آن تهمت، دروغ و شايعه پراکني نباشد خوشتان نمي آيد!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۱۷ آبان ۱۳۹۰
گوجه سبز فصلش تموم شد علی آقا
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۶ - ۱۷ آبان ۱۳۹۰
۰
۱
آقای اباذری یکی از نویسندگان متعهد آذری زبان در حوزه علمیه قم است وشخصیت اعتدالی دارد وبه هیچ گروه وجناحی هم تا به حال باج نداده وابوذر وار اظهار نظر می کند من همیشه از نوشته های ایشان لذت می برم . برای شما هم متاسم که دم از اخلاق وآزادی بیان می زنید وبعد این جور براشفته می شوید بهتر است به خودتان بیایید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۰ - ۱۷ آبان ۱۳۹۰
با سلام خدمت آقا جواد
در مورد آقای اباذری که فرمودید باید بگویم که بسیاری از عناصر اصلی انقلاب هم اکنون دچار انحراف های بزرگی شده اند و نمی شود صرف این که یک فرد انسان خوبی بوده است بر روی تمامی مطالب و سخنانش مهر تایید گذاشت.
ممنون. این هم نظر من بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۱۷ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
خوب شد به اين نتيجه رسيده شد كه اين يك مقاله علمي و يا حداقل يك تحليل بوده و 19 دي بر اساس رسالت خود انراچاپ كرده .شماهم خوب است به جاي ماهيگيري در بستر كوير مقاله و تحليلي بنويسيد اورا تاييد و يا نقد كنيد از 19 دي نيز بخواهيد چاپ كند و ان را دنبال كنيد
پاسخ
کاربر همیشگی 598
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۱۷ آبان ۱۳۹۰
آقای ناشناس: آتیش بار باید به سمت آمریکا و اسرائیل باشه و اگه بچه های 598 بخواند به حرف تو عمل کنند و توی زمین 19 دی به نفع آمریکا بازی کنند، بیداری اسلامی و جهاد اقتصادی و ... تو هواست.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۷ - ۱۷ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
598 از زوز اول راه افتاد كه آتشبارش به سمت نيروهاي خودي باشد از اسمش هم پيداست جام زهز دردست دارد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۱۸ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
شمايي كه حتي تحمل خواندن و درك كردن پيامهاي يك اقدام خود(نشر خبر ) را نداريد و بلا فاصله براي پيامها جواب مي گذاريد مصداق كوته فكري و ساده لوح هستيد و لذا ضمن ارزوي عاقبت بخيري برايتان از خداوند متعال مي خواهم شر افراد كوته بين ، ساده لوح و كم ظرفيت را از سر انقلاب كم كند.
پاسخ
هههه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
ههههههههه هههنوووههههههوووهنو
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها