کد خبر: ۲۵۳۹۴۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۹     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
با مرور کردن وضعيت خدمت سربازي بازيکنان ايران در مسابقات فوتبال جام‌جهاني 2014 برزيل مشخص مي‌ شود که 3بازيکن در اين عرصه ابهام ساز هستند. اين نفرات به دنبال کسر نام آنها که وضعيت روشني دارند از ساير نفرات به دست آمده است.
به گزارش پایگاه 598، فارغ از مسائل مربوط به 4 بازیکن صاحب پاسپورت و ملیت خارجی که براساس توافقات حاصله پیراهن تیم‌ملی فوتبال کشورمان را برتن کرده و علی الاصول وضعیت آنها با سایرین متفاوت است مروری بر وضعیت این نفرات نشان می‌ دهد که به جز3 نفر سایرین وضعیت مشخصی از حیث نظام وظیفه عمومی دارد. بر این اساس خسرو حیدری در ابومسلم و پاس سالهای80 تا82، جلال حسینی در ملوانبندر انزلی درسالهای 79 تا 81، احمد آل نعمه در نیروی زمینی تهران در سالهای 82 و83، هاشم بیک‌زاده در فجرسپاسی 82 تا84، رضا حقیقی در فجرسپاسی 89 تا91، جواد نکونام در پاس 79 تا 81، آندرانیک تیموریان در ابومسلم 82 تا 84، قاسم حدادی فر در تراکتورسازی 89 تا 91،امیرحسین صادقی در تیم مقاومت تهران سالهای 77 و 78 و احسان حاج‌صفی در تراکتورسازی 3سال قبل خدمت سربازی را انجام داده اند.

درباره وضعیت دانیال داوری، رضا قوچان نژاد، اشکان دژاگه و مهرداد بیت آشور حرف زدیم و یادآور می‌ شویم درباره علیرضا جهانبخش این که قبل از رسیدن به سن مشمولیت نظام وظیفه عمومی به قصد بازی در تیم های اروپایی از کشورمان خارج شد و از راهکارهای قانونی جهت معافیت موقت بهره برد.

اما در مورد 8 نفر دیگر؛ پرونده بختیار رحمانی و حسین ماهینی جزو پرونده های مورد بحث و تشکیک است.همان هایی که در روزهای گذشته حرف از آنها بوده است.اما درباره 4 نفر دیگر هیچ بحثی نبوده است.

در مورد 6 نفر دیگر باید گفت که پژمان منتظری متولد 1362 از سال 1381که سن مشمولیت او بود به علت فوت پدر معافیت کفالت دریافت داشته است.اما درباره شجاعی ،رحمان احمدی و کریم انصاری فرد اطلاعی در باب وضعیت آنها موجود نیست. علیرضا حقیقی و مهرداد پولادی هم در همین گروه حضور دارند . از این شش نفر ، سه نفر به شدت زیر ذره بین اند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها