کد خبر: ۲۵۴۳۸۹
زمان انتشار: ۲۳:۰۸     ۰۲ مهر ۱۳۹۳
درحاليکه خبرنگاران حاضر در سازمان ليگ در انتظار حضور حميد استيلي بودند ، علي لطيفي دستيار او در کنفرانس مطبوعاتي حاضر شد .
به گزارش 598،به گزارش "ورزش سه"، لطیفی راه آهن را تیمی توصیف کرد که با کلی مصدوم به دیدار رقبا می رود .

همه بازیها فینال است

تا پایان نیم فصل به جز دیدار مقابل سپاهان که در بالای جدول قرار دارد سایر مسابقات ما حکم فینال را دارد.حمید استیلی این مسئله را به بازیکنان تفهیم کرده است. بازی فردا فینال فینال‌ها است و بسیار سرنوشت‌ساز است. نفت مسجد سلیمان مشکلات خاص خودش را دارد و ما هم به خاطر جوانی و مصدومیت مدافعانمان با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم.

این همه مصدوم داریم

تا دلتان بخواهد مصدوم داریم. تمامی مصدومان ما هم بازیکنان حاضر در خط دفاعی هستند. سیداحمد موسوی دفاع کناری بود اما او را در دفاع میانی استفاده می‌کردیم که متاسفانه به دلیل مصدومیت این بازیکن هم کنار ما نیست. ابراهیم کریمی، حامد نورمحمدی، شیث رضایی و سیداحمد موسوی 4 مدافع مصدوم ما هستند. امیدواریم آنها هرچه زودتر به تیم اضافه شود.

خط دفاعی ما ...

راه‌آهن فوتبالی هجومی و زیبا را به نمایش می‌گذارد اما ما بیشترین را ضربه را از خط دفاعی می‌خوریم.به دنبال جذب یک مدافع خارجی هستیم. قبل از بازی با پرسپولیس روی ادواردو حساب باز کرده بودیم اما شب قبل از بازی متوجه شدیم او هپاتیت دارد و نتوانستیم این بازیکن را جذب کنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها