کد خبر: ۲۵۴۴۱۷
زمان انتشار: ۲۳:۲۷     ۰۲ مهر ۱۳۹۳

به گزارش 598،یورگن کلوپ در حمایت از اظهارات جدید سرمربی بایرن‌مونیخ در خصوص فشردگی بازی‌ها به نشریه «بیلد» آلمان گفت: با این اوضاع تا 10 سال آینده دیگر بازیکنی وجود نخواهد داشت که تا 35 سالگی به بازی خودش ادامه بدهد. به نظر می‌رسد روی بازیکنان پیشین اینقدر فشار نبوده و آنها در موقعیت‌های حساس فراموش می‌کردند که دوران حرفه‌ای‌شان تا چه حد دشوار است. باید به عقب برگردیم و ببینیم که شرایط در گذشته چطور بوده است. ما یورو 2016 را با شرکت 24 تیم در پیش خواهیم داشت چون برخی ایده افزایش تیم‌ها در این مسابقات را دوست داشتند ولی برای بازیکنان این تغییر خیلی خوشایند نیست.

سرمربی 47 ساله زردپوشان وستفالن در خصوص وضعیت مدافع تیمش هم اظهار داشت: هوملس به نظر خوب می‌آید و بدون هیچ مشکلی در کنار تیم تمرین می‌کند. با توجه به شرایطی که در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا داریم به احتمال فراوان متس در بازی چهارشنبه شب مقابل اشتوتگارت در ترکیب دورتموند قرار بگیرد ولی به طور حتم از ابتدا یا 90 دقیقه کامل در ترکیب نخواهد بود. اگر هم هوملس را تعویض کنیم او مشکلی از این بابت نخواهد داشت.

پپ گواردیولا پیش از دیدار شب گذشته (سه‌شنبه) بایرن‌مونیخ مقابل پادربورن در هفته پنجم بوندس‌لیگا با اعتراض به فشردگی بازی‌های بوندس‌لیگا گفته بود؛ ما بازیکنان را می‌کُشیم. ما از آنها انتطارات بیش از حدی داریم و این در حالی است که بازیکنان هم نیاز به استراحت دارند. این حقیقت تنها مختص بایرن‌مونیخ نیست بلکه مربوط به بورسیا دورتموند و بایرلورکوزن هم می‌شود. غیرممکن است که هر سه روز یکبار با یک گروه بازیکنان ثابت بازی کنی.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها