کد خبر: ۲۶۰۲۲۶
زمان انتشار: ۱۸:۳۲     ۲۰ مهر ۱۳۹۳
انتخاب هوشنگ مقدس به عنوان سرپرست تيم ملي در اردوي پرتغال انتقادهايي را به فدراسيون وارد کرده است. صادق درودگر، مدير عامل نساجي يکي از اين منتقدان است.
به گزارش پایگاه 598، او در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه"، در واکنش به ادعاهای هوشنگ مقدس مبنی بر فعالیت چند ساله در فدراسیون فوتبال و صحبت به چند زبان زنده دنیا، صحبت های جالبی انجام داده که در زیر می خوانید.

مقدس دیپلم رو کند، جایزه می دهم

مقدس گفته که دکترا دارم ، از او خواهش می کنم که دیپلم متوسطه اش را برای من بیاورد. هر چه که دلش بخواهد به او می دهم. اصلا دوست دارم این آقا بگوید که در چه دانشگاهی درس خوانده و مدرک گرفته. دکترا پیشکش ، او مدرک دیپلمش را بیاورد تا جایزه بگیرد. مدعی شده که به 6 زبان زنده دنیا حرف می زند اما من اطلاعات کاملی از او دارم و می دانم که فقط هندی و پاکستانی را در حد فروشنده های دبی بلد است. فقط می تواند بگوید مثلا قیمت فلان لباس چند است، آن هم با زبان هندی یا پاکستانی.

خواهش می کنم یک نامه انگلیسی بنویسد

مقدس حتی بلد نیست دو کلمه انگلیسی حرف بزند، آنوقت می آید و ادعا می کند که زبانش فول است. از او خواهش می کنم یک نامه به زبان انگلیسی بنویسد. اصلا یک کنفرانس بگذارد و برای خبرنگاران انگلیسی صحبت کند. اگر توانست هر چه که خواستید به شما می دهم.

از ID کارت ها کپی گرفته!

این آقا مدعی شده که رییس روابط بین الملل فدراسیون فوتبال بوده. می خواهم بدانم کی و کجا که ما یادمان نیست؟ حتما ما در حبس بودیم که ایشان رییس بوده. ایشان هیچ گاه رییس روابط بین الملل نبوده. در زمان مصطفوی، ابتدا مسعود عنایت رییس روابط بین الملل بود و بعد علی اصغر مانوسی فر. نمی دانم چرا این آقا دوست دارد دروغ بگوید. البته عادت دارد به دروغ گفتن. چون گفته که 130،140 IDکارت دارد. می خواهم بدانم آیا در این 8 سال، در این تعداد تورنمنت شرکت کرده ایم که ایشان اینقدر ID کارت دارد؟ احتمالا یکدانه دارد و از رویش 130،140 کپی گرفته!

178 هزار دلار فدراسیون در حساب مقدس است!

آدم هایی مثل مقدس از طریق آفساید وارد فوتبال شده اند. چطور یک تیم گل می زند و به خاطر آفساید،داور قبول نمی کند. او هم از طریقذ آفساید آمده اما فدراسیون قبولش کرده! زمان مصطفوی ، هر وقت در دبی بلیت می خواستیم می گفتیم که برایمان بگیرد و البته پولش را هم تا قران آخر دریافت می کرد. تازه یک نکته جالب تر. 178 هزار دلار از پول فدراسیون در زمان مصطفوی مستقیم به حساب ایشان رفت. چون فدراسیون فوتبال شماره حساب ایشان را داده بود تا پولی واریز شود! صفایی فراهانی شکایت کرد و بعدها دادکان پیگیرش شد اما وقتی کفاشیان سر کار آمد دیگر خبری از پیگیری نبود. دلیلش را نمی دانم اما این پرونده همچنان مفتوح است.

مصطفوی خواهش کرد به فدراسیون بروم

ایشان گفته که من راننده فدراسیون بودم، چون دروغ زیاد می گوید و بلد است که حرفهای غیرواقعی بزند. من رییس اتحادیه فوتبال کارگران بودم. همزمان سرمربی الکتریک دماوند در لیگ یک بودم. یک روز مصطفوی شخصا به ورزشگاه کارگران آمد و از آقای حمیدی، پیشکسوت کشتی و رییس مجموعه کارگزان خواهش کرد تا اجازه بدهد و من به فدراسیون بروم. او مرا به عنوان رییس کمیته فوتسال انتخاب کرد و از آن به بعد بود که در فدراسیون مشغول شدم. تازه من فوق لیسانس دارم، مثل این آقا بلد نیستم دروغ بگویم که دکترا دارم.

مولتن و دیادورا را مقدس آورد

در مورد او گفته اند به تیم ملی کمک مالی هم می کند. باید بگویم او بیخودی کاری نمی کند. او به هیچ تیم ایرانی کمک نمی کند و بیشتر به فکر جیب خودش است. توپ مولتن و آل اشپورت را او به فوتبال ایران آورد و قراردادش را بست. اینها دنبال چنین کارهایی هستند ، آنوقت می آیند و از خدمت به فوتبال ایران حرف می زنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها