کد خبر: ۲۶۰۶۹۲
زمان انتشار: ۲۱:۰۷     ۲۲ مهر ۱۳۹۳
عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: پرسپوليس حتي اگر 10 سال قهرمان هم نشود، معتبرترين تيم ايران است.
به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه کاظم پور عضو هیات مدیره پرسپولیس اعلام کرد که لازم نیست پرسپولیس و رئال مادرید، بازی کنند، با زادمهر حرف زدیم، عضوی از هیات مدیره که سابقه بازی برابر تیم های نفتیانیک باکو، منچستریونایتد و آبردین را با پیراهن پرسپولیس دارد، به باکو گل زده و از منچستر پنالتی گرفته و از حامیان بازی پرسپولیس با تیم های بزرگ باشگاهی است.

تیم بزرگ، حریف بزرگ دارد

پرسپولیس تیم بزرگی است. تیم بزرگ، حریفان بزرگ دارد. در تاریخ فوتبال پرسپولیس آنقدر بازی با تیم های بزرگ وجود داشته که بی سابقه بوده است. پرسپولیس با کروزیروی برزیل بازی کرد، جلوی ناسیونال مونته‌ویه‌نو که قهرمان جهان شده بود، با گل خدابیامرز ایرج سلیمانی برنده شدیم، ما با تیم های بایرن مونیخ، لاتزیو، هامبورگ، چلسی، منچستریونایتد، آبردین و ... بازی کرده ایم.

باید می‌رفتیم ایتالیا

همین سفری که استقلال رفت اول، پیشنهادش به پرسپولیس شده بود. زمان آقای رحیمی هم به ما پیشنهاد شد که برویم به ایتالیا، اردو برگزار کنیم. به هر حال بازی با رئال مادرید اتفاقی بود که از زمان آقای رویانیان اتفاق افتاده و پیشنهادی از قبل بوده است. پرسپولیس و تیم های بزرگ برای بقایشان باید با تیم های بزرگ بازی کنند.

بازی مجانی می‌ شود

حرف از پول و هزینه دور ریخته شده می‌کنند در حالی که طی یک مدیریت درست، ما باید هزینه ها را از طریق اسپانسر و سایر گروه های همکار و پشتیبان انجام دهیم. آمدن بایرن مونیخ به ایران و برای بازی با تیم پرسپولیس، برای ام حتی یک ریال هم هزینه نداشت، ما دو، سه بار برای بازی با تیم های آمریکایی، حتی یک بار برای بازی با استقلال در لس آنجلس هم دعوت شدیم. همه این بازی ها و دعوت ها برایمان هزینه ای نداشت. ما از بازی با رئال مادرید هم در صورت برگزاری با جذب اسپانسر درآمدزایی می کنیم.

فرق پرسپولیس این است

پرسپولیس حتی اگر 10 سال قهرمان هم نشود، معتبرترین تیم ایران است. به همین علت است که در کارنامه منچستریونایتد، میلان، بایرن مونیخ تنها بازی مشترک آنها با تیم های ایرانی، بازی با تیم فوتبال پرسپولیس است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها