کد خبر: ۲۶۰۸۳۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۲۳ مهر ۱۳۹۳
در راستای ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک
قرعه کشی دومین دوره مسابقات سایت بانک صادرات ایران برگزار شد و برگزیدگان خوش شانس این دوره مشخص گردیدند.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، مراسم قرعه کشی شرکت کنندگان در دوره دوم مسابقه سایت بانک صادرات ایران با حضور مدیران و کارشناسان این بانک برگزار و ٤١ نفر از شرکت کنندگان در سراسر کشور در این مسابقه به عنوان برنده مشخص شده و جوایز ارزنده ای به رسم یادبود اهدا می گردد.
بر اساس این گزارش، این مسابقات با هدف ترویج خدمات نوین بانکی و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات غیرحضوری برگزار می گردد و در حال حاضر مرحله سوم در وب سایت این بانک قرار داده شده است.
این گزارش می افزاید کاربران گرامی می توانند با مراجعه به سایت بانک صادرات ایران به نشانی www.bsi.ir اسامی برگزیدگان را ملاحظه و در مرحله سوم این مسابقه شرکت نمایند.
گفتنی است این بانک به منظور تسریع و تسهیل در دسترس مشتریان به خدمات نوین بانکی خدمت همبانک را نیز به تازگی روانه بازار نموده که طی آن دارندگان سپهر کارت می توانند به آسانی با شماره گیری #٧١٩*از طریق اپراتور همراه اول از خدماتی همچون: مانده کارت، خرید شارژسیمکارت ها، پرداخت قبوض و ... برخوردارگردند.
همچنین بانک صادرات ایران با ٣٦٠ هزار مشتری اینترنتی با میانگین حدود ١٠ میلیون تراکنش در ماه با رشد ٢٥ درصدی، تعداد ٤٣٢ هزار و ٧٥٠ پایانه فروش (کارتخوان) متصل به حسابهای بانک صادرات ایران با بیش از ٣١ میلیون و ٧١٧ هزار تراکنش در ماه و رشد ٤٦ درصدی و صدور بیش از ٤٢ میلیون انواع کارتهای الکترونیک به عنوان بزرگترین بانک خصوصی بورس کشور مطرح است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها