کد خبر: ۲۶۱۸۳۰
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۲۶ مهر ۱۳۹۳
عضو رئيس کميته بازاريابي فدراسيون فوتبال گفت: به هيچ وجه ايرلاين پرتغالي را به عنوان حامي تيم ملي نمي‌شناسيم و اينکه مي‌گويند اين ايرلاين تا جام ملت‌هاي آسيا در فضاي پيرامون تيم ملي خواهد بود را تکذيب مي‌کنم و قبول نداريم.
به گزارش پایگاه 598، عباس ترابیان در خصوص حمایت مالی ایرلاین پرتغالی از تیم ملی در مدت حضور این تیم در اردوی پرتغال گفت: این ایر لاین توافقی مقطعی با مسئولان تیم ملی در پرتغال داشته در حد اینکه کنار این تیم در دیدارهای تیم ملی باشد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: رسماً از سوی فدراسیون اعلام می کنم به هیچ وجه این شرکت را به عنوان حامی تیم ملی نمی شناسیم و اینکه می‌گویند این ایرلاین تا جام ملت‌های آسیا در فضای پیرامون تیم ملی خواهد بود را تکذیب می‌کنم و قبول نداریم.

ترابیان گفت: توضیح مجدد می‌دهم که در حال حاضر حامیان اصلی تیم ملی ایران 4 شرکت همراه اول، بانک پاسارگاد، گلرنگ و اویلا هستند.

همچنین احسان مظفری پور، مدیر پروژه شرکت فناپ در این مورد گفت:‌ تبلیغات محیطی انحصاری و قراردادش با کنسرسیوم حامیان تیم ملی است و قانوناً هیچکس نمی‌تواند بدون مجوز کنسرسیوم، اسپانسر تیم ملی شود و ما هم به هیچکس مجوز نداده‌ایم، ضمن اینکه چنین حامی هم برای تیم ملی وجود ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها