کد خبر: ۲۶۳۸۳۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۰۲ آبان ۱۳۹۳
جانشین فرمانده انتظامی اصفهان به عنوان ضابط قضایی گفت: عاملان انتشار اخبار کذب در خصوص اسیدپاشی اصفهان دستگیر شدند چرا که این افراد سبب تشویش اذهان عمومی بودند.
به گزارش پایگاه 598 ، سرهنگ حسین حسین‌زاده در گفت‌و‌گو با میزان اظهار کرد: شایعه‌ای مبنی بر انتشار اعلامیه از سوی ناجا به مردم در خصوص اینکه برای انجام کارهای غیر ضروری از منزل خارج نشوند، کذب محض است و چنین چیزی وجود ندارد.
 
وی تصریح کرد: اکنون، در سطح شهر اصفهان زندگی عادی و روزمره مردم در جریان بود و رواج دارد و هیچ گونه مشکلی برای شهروندان وجود ندارد.
 
سرهنگ حسین‌زاده اذعان داشت: احتمال تکرار اسیدپاشی در اصفهان در حد صفر است و دیگر چنین اتفاقاتی رخ نخواهد داد.
 
این مقام انتظامی گفت: عوامل پلیس در تمامی نقاط و سطح شهر اصفهان و همچنین اطراف دانشگاه‌ها و مراکز خرید اصفهان حضور دارند و احتمال انجام تحرکی در این زمینه وجود ندارد.
 
جانشین فرمانده انتظامی اصفهان خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی افراد فرصت طلب، سودجو و بعضا معاند در فضای مجازی، اخباری را منتشر می‌کنند و در این خبر‌ها خود را منتسب به پلیس و برخی مسئولان می‌کنند و با اخبار کذب و شایعه پراکنی سبب تشویش اذهان عمومی می‌شوند.
 
این ضابط قضایی ادامه داد: دو نفر از افرادی که مبادرت به تشویش اذهان عمومی کرده و اخبار کذبی را در فضای مجازی منتشر می‌کردند، دستگیر شدند.
 
سرهنگ حسین‌زاده در پایان گفت: با توجه به اهمیت موضوع اسیدپاشی در اصفهان، افراد مظنون متعددی دستگیر شدند که بی‌گناه بودند و آزاد شدند اما یک نفر به عنوان مظنون اصلی توسط پلیس دستگیر شده و در بازجویی به سر می‌برد چرا که این فرد سابقه اسیدپاشی داشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها