کد خبر: ۲۶۴۸۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۰۵ آبان ۱۳۹۳
بی‌بی‌سی، این نقشه‌های نخ نما که تو در سر پنهان داری ما در آیینه می‌بینیم و تو مثل همیشه ‏شکست خورده و ناکام خواهی بود.
وبلاگ آقای رئیس جمهور گوشیت روبردار نوشت: این روزها حال و هوای شهرم مه آلود است؛ دختران و زنان اصفهانی لبخند بر لبانشان کم ‏رنگ شده است، از در که بیرون می‌آیند، فقط ترس و وحشت است از اراذل و اوباشی که ‏اسید به دست گرفته است‎.

این روزها زنان شهر من ترجیح می‌دهند از خانه بیرون نروند و اگر رفتند چون زخم ‏خورده‌ای که از ماری کمین کرده و خفته می‌ترسد، از دور و برشان هراس دارند، صدای ‏هر موتوری آنها را از جا می‌کند، چراکه صحنه اسیدپاشی برایشان صحنه‌ای است به معنای ‏خانه نشینی به درازای یک عمر‎.

امنیت برای زنان شهر من تنها چیزی است که مردم را نگران کرده است و درد بی‌آبی زاینده ‏رود و حواشی آن را این روزها کم رنگ‌تر کرده است، مردم به منظور حمایت از آسایش و ‏آرامش زنان شان تجمع می‌کنند تا اعتراض خود را به عده‌ای روانی گرگ صفت که معلوم ‏نیست از کدام آخور می‌خورند، نشان دهند‎.

پلیس ‌سرنخ‌هایی به دست آورده و افرادی را به مسلخ توضیح کشانیده؛ عده‌ای می‌گویند یک ‏روانی است که مشکل دارد و زنان زیبا را مورد هجوم قرار می‌دهد وعده‌ای می‌‌خواهند ‏اینگونه القا کنند که به منظور امر به معروف و نهی از منکر، به زنان بدحجاب اسید می‌پاشند ‏تا انزجار را از دین و دینمداری و نظام را به دل مردم بیندازند.

اما بی بی سی، مثل همیشه همچون ماری خفته و زخم خورده منتظر بهانه‌ای است تا اراجیفش ‏را به خورد مردم دهد. بی بی سی افسار گریخته، جایگاه افراد فسیل شده و خسته از انقلابی ‏است که این روزها به اسید پاشی فکری و روحی پرداخته است‎.

بی‌بی‌سی، این نقشه‌های نخ نما که تو در سر پنهان داری ما در آیینه می‌بینیم و تو مثل همیشه ‏شکست خورده و ناکام خواهی بود؛ چرا که اسیدی که تو قصد داری بر ذهن‌ها بپاشی خیلی ‏وقت است نخ نما شده است‎.

تو جیره‌خوار بی‌جیره مواجب که در سوراخ موش، روباه پیر یعنی انگلیس‎  ‎استعمارگر، پنهان ‏شده‌ای عادت داری هر موضوعی را بر ضد نظام تلقی کنی و مردم را به جان نظام بیندازی.‏

‏ تو همیشه سوءاستفاده چی احمقی بوده‌ای که حرف‌هایت دوزار هم خریدار ندارد، مردم این ‏شهر صبوری زیاد کرده‌اند، در زمان انقلاب اسلامی بیشترین نقش را داشته‌اند؛ در زمان ‏جنگ بیشترین شهدا را داده‌اند و سرزمین و آب و آبادانی‌شان را به پای دیگر شهرها ریخته‌اند‎.

مردمی صبور که نیازی ندارند که توی جیره‌خوار حقیر برای‌ زنان شان دلسوزی کنی؛ به هر ‏طریقی هست و به هر انگیزه شومی مردان قانون، این گرگ صفتان بی‌قانون را شکار خواهند ‏کرد.‏

تو سفره‌ات را جمع کن برو جای دیگر پهن کن، در این تجمعات مردمی به منظور حمایت از ‏امنیت زنان منتظر فتته 88 نباش. مردان و زنان ما هوشیارتر از این حرف‌ها هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها