کد خبر: ۲۶۵۴۲۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۰۶ آبان ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، حسن خاوری نژاد، مدیر کمپ ناصر حجازی گفت‌وگویی با سایت باشگاه استقلال داشته است. سایتی‌ها از خاوری نژاد درباره روند بهبود چمن کمپ ناصر حجازی پرسیده‌اند که او هم این پاسخ را داده است: «در این زمانی که در اختیار داشتیم توانستیم اصلاحاتی در زمین چمن کمپ انجام دهیم تا بازیکنان و کادر فنی بتوانند به خانه خود باز گردند و در این زمین تمرین کنند. زمین چمن استقلال اصلاح شده است و ان‌شاءا… در پایان فصل و با رسیدن فصل بهار که زمان خوبی برای کشت چمن جدید است می‌توانیم زمین چمن کمپ را از ابتدا کشت کنیم تا وضعیت مطلوب‌تری داشته باشد. قسمت شمالی سکوها به صندلی مجهز است و ما از حدود یک ماه گذشته ساخت سکوهای قسمت جنوبی را شروع کردیم که ان‌شاءا… با تامین اعتبار می‌توانیم تا حدود دو ماه آینده از هزار صندلی سکوهای جنوبی بهره برداری کنیم و ظرفیت کمپ را به دو هزار نفر برسانیم. همچنین در این مدت جایگاه ویژه یا VIP را نیز در حال ساخت داریم که ان‌شاءا… بتوانیم به زودی از این بخش نیز بهره برداری
 انجام دهیم. ان‌شاءا… با آماده شدن سکوهای جنوبی رختکن مجهز و به روزی برای بازیکنان استقلال تدارک دیده‌ایم که بعد از اتمام طرح سکوها آن رختکن نیز آماده بهره برداری خواهد شد.»

 خوابگاهی در کمپ ناصرحجازی تعبیه شده است که خاوری نژاد در این باره هم توضیحاتی می‌دهد: «خوابگاه بازیکنان شهرستانی که در کمپ سکونت دارند نیز طی این مدت مجهز شده است و بازیکنان در مدت اقامت خود در کمپ از آرامش نسبی برخوردار هستند. البته هنوز ضعف‌هایی در این بخش داریم که ان‌شاءا… طی زمان این موضوع را نیز برطرف خواهیم کرد.»

مدیرکمپ استقلال حرف‌هایش را با این جملات پایان داد: «در قسمت جنوبی کمپ محوطه‌ای در اختیار داریم که برای این بخش نیز برنامه‌هایی داریم. ما نقشه‌ای تهیه کرده‌ایم و به آقای افشارزاده نیز ارائه داده‌ایم که بر اساس این طرح و نقشه در این محوطه می‌خواهیم ساختمانی بنا کنیم تا این ساختمان میزبان بازیکنان استقلال باشد و آنها را از اقامت در هتل بی نیاز کند و با این کار در هزینه‌های باشگاه نیز صرفه جویی خواهد شد. همچنین در زیر سکوهای شمالی کمپ فضایی در اختیار داریم که می‌خواهیم با انجام یکسری طرح‌ها به درآمدزایی بپردازیم و بتوانیم کمپ را به سوددهی برسانیم.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها