کد خبر: ۲۶۵۷۲۶
زمان انتشار: ۰۵:۰۰     ۰۸ آبان ۱۳۹۳
بازیگر استقلالی سریال های تلویزیون گفت: «فرهاد مجیدی نقش انکارناپذیری در به‌وجود آمدن ۴ معروف دارد. او نماد ۴ استقلالی ها در عصر حاضر است!»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از افکارنیوز، سال‌ها پیش وقتی سریال "در پناه تو" حسابی گل کرده بود، جوانی محجوب خودش را مطرح کرد حالا با سابقه‌ای حدودا ۲۰ ساله پای ثابت سریال‌های ایرانی است.



حسن‌ جوهرچی هنرمند خوب و البته فوق‌العاده استقلالی کشورمان که این شب‌ها یک نمایش‌خوانی را روی صحنه می‌برد، ‌یک هفته‌‌ای از اخبار تیم محبوبش غافل شده و همین بهانه‌ای می‌شود تا در مصاحبه‌اش با ما مدام از اتفاقات روز استقلال بپرسد!



آنقدر روی استقلال تعصب دارد که حتی سه باخت متوالی تیمش را به بهترین شکل توجیه کند و از همین حالا برای داربی در هفته پانزدهم کری بخواند.



جوهرچی در این گفتگو روی دو نکته تأکید زیادی دارد، اول اینکه استقلال قهرمان لیگ چهاردهم می‌شود و بعد هم تیم‌ملی با کی‌روش قهرمان جام ملت‌های آسیا در استرالیا خواهد شد.



* چه خبر از استقلال؟

- من مدتی است درگیر یک نمایش‌خوانی هستم و متأسفانه نتوانسته‌ام اخبار تیم را پیگیری کنم. شما بگویید خبر جدید چیست؟



* به قهرمانی استقلال در لیگ چهاردهم خوشبین هستید؟

- صددرصد! شک نکنید ما قهرمان می‌شویم. در این مسیر هم به هیچ تیمی رحم نمی‌کنیم!



* حتی پرسپولیس؟

- دربی که دیگر برای ما تبدیل به یک شوخی شده (باخنده) البته شاید کمی مراعات پرسپولیسی‌ها را کنیم. یادم باشد به آرش بگویم خیلی آنها را اذیت نکند! راستی آنها در جدول چندم هستند؟ (خنده از عمق وجود)



* ظاهرا نهم هستند!

- بگذریم؛ راستی این را هم بگویم که استقلال همیشه منبع اصلی تغذیه تیم‌ملی بوده و بازیکنانش را آماده و سرحال تحویل کی‌روش می‌دهد و بعد هم یک لشکر مصدوم و بازیکن خسته تحویل می‌گیرد. ولی تیم ما آنقدر یکپارچه هست که همیشه برای بردن آماده باشد.



* قلعه‌نویی تا مدت‌ها از ملی‌پوشان ناراضی بود. مثل آندو!

- آندرانیک بازیکن بزرگ و بین‌المللی است. او ارزش‌های فوق‌العاده‌ای دارد و بودنش در میانه میدان غنیمتی برای استقلال و تیم‌ملی است. به هر حال باید این واقعیت را بپذیریم که گاهی منافع ملی بر باشگاه ارجحیت دارد.



* یکی از ملی‌پوشان ناآماده امیرحسین صادقی است که روی اشتباهات او استقلال چند امتیاز حساس را از دست داد.

- امیرحسین آنقدر جایگاهش بین استقلالی‌ها مستحکم است که با این اتفاقات خللی در آن وارد نمی‌شود. او از ارکان انکارناپذیر استقلال است و امیدوارم حنیف هم هرچه سریع‌تر به او بپیوندد.



* بازی‌های لیگ هم دیگر از تلویزیون پخش نمی‌شود!

- این اتفاق خیلی بدی است. حق پخش یک عرف بین‌المللی است ولی در کشور ما به یک موضوع لاینحل تبدیل شده است. این دعوای بی‌سرانجامی است که دود آن فقط به چشم فوتبال دوستان می‌رود. فکر می‌کنم این موضوع به راحتی با تعامل قابل حل باشد.



* فکر می‌کنید برنده این دعوا در نهایت صداوسیما باشد یا فدراسیون؟

- خب ما تلویزیونی‌ها نمی‌توانیم طرفدار فدراسیون باشیم (باخنده) ولی فکر می‌کنم با درآمدی که تلویزیون از محل فوتبال دارد، به راحتی بتواند حق فوتبال را بدهد.



* اصولا شما تلویزیونی‌ها خوب هوای رسانه‌تان را دارید!

- ببینید این خیلی‌ هم عجیب نیست. مثلا عادل‌ فردوسی‌پور قبل از اینکه یک چهره ورزشی باشد یک برنامه‌ساز تلویزیونی است. برای همین باید طوری رفتار کند که نه سیخ بسوزد و نه کباب! ولی هنوز هم می‌گویم نباید مخاطب از لذت تماشای فوتبال محروم شود.



* فرهاد مجیدی هفته گذشته میهمان ۹۰ بود!

- متأسفانه به دلیل مشغله کاری نتوانستم آن برنامه را ببینم ولی خیلی خوشحال شدم که فرهاد پس از مدت‌ها به تلویزیون آمد. او محبوب همه آبی‌هاست و یادمان نمی‌رود که چه خدمات ارزنده‌ای به استقلال کرده است.



* حتی در دو مقطع که تیم را تنها گذاشت؟

- بگذارید در این مورد خود فرهاد صحبت کند. ولی او آنقدر برای استقلال زحمت کشیده که تا همیشه برایمان محبوب بماند. او نقش انکارناپذیری در به‌وجود آمدن ۴ معروف دارد. فرهاد مجیدی یعنی ۴ نماد استقلال در عصر حاضر!



* خیلی استقلالی هستید!

- خیلی بیش از خیلی! ما سال‌هاست با این تیم زندگی می‌کنیم.



* راستی کاری آماده پخش دارید؟

- بله، سریال "برابر با اصل" کاری اجتماعی که از شبکه یک پخش خواهد شد و در این کار با سیاوش طهمورث و روناک یونسی همبازی هستم.



* و حرف آخر؟

- بنویس که دربی را مثل آب خوردن می‌بریم!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها