کد خبر: ۲۶۶۹۲۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۱۱ آبان ۱۳۹۳
مایلی کهن:
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال گفت: «واقعا از بزرگ‌ترها و اهالی فوتبال می‌خواهم وساطت نکنند، گردن بنده از مو هم باریک‌تر است و می‌خواهم راهی زندان شوم.»
این روزها محمد مایلی‌کهن به خاطر ماجرای زندان رفتنش پس از شکایت علی دایی دوباره سوژه شده است. او گفته تحت هر شرایطی می‌خواهد به زندان برود و پادرمیانی هیچ کس را هم قبول نمی‌کند.

 

طی روزهای گذشته تنی چند از ریش سفیدان فوتبال کشور پادرمیانی کرده‌اند تا مایلی‌کهن و دایی آشتی کنند یا حداقل حکم دادگاه اجرایی نشود اما هنوز اتفاق مثبت و جدیدی رخ نداده.

 

مایلی‌کهن در این می‌گوید: «به نظر من هم قانون باید اجرا شود و من به زندان بروم. جالب این‌که می‌خواستند مرا مربی تیم ملی امید هم بکنند اما حالا باید در زندان مربی تیم زندانیان شوم! واقعا از بزرگ‌ترها و اهالی فوتبال می‌خواهم وساطت نکنند، گردن بنده از مو هم باریک‌تر است و می‌خواهم راهی زندان شوم.»

 

مایلی‌کهن به نکات دیگری هم اشاره کرد؛ مثلا این‌که دایی در زمان بازیگری در تیم ملی مصونیت داشته: «آن زمان هم این آقا هر کاری دلش می‌خواست انجام می‌داد. شما فکر می‌کنید زمان برانکو این مربی تیم ملی بود که ارنج می‌کرد؟ اصلا اشتباه نکنید چون تیم ملی را خود دادکان که رئیس فدراسیون بود ارنج می‌کرد و علی دایی هم همیشه فیکس بود. حتی در جام جهانی 2006 که همه می‌گفتند این آقا باید از فوتبال خداحافظی کند، هر 2 پایش را در یک کفش کرد و فیکس بازی کرد. در حالی که برانکو نقشی نداشت و نمی‌توانست دایی را از ترکیب اصلی بیرون بگذارد.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها