کد خبر: ۲۶۷۲۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۱۴ آبان ۱۳۹۳
تيم فوتبال پرسپوليس در هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال ميزبان تيم گسترش فولاد تبريز است.
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با یک برد میتواند ضمن این که با 3 امتیاز، خود را تا رتبه ششم بالا ببرد، امیدوارانه تر پا به دربی بگذارد البته به شرط برد مقابل تیم فراز کمالوند .

1 –پرسپولیس از روزی که حمید درخشان را آورده است، در 6 بازی 3 برد، 1 مساوی و 2 باخت کسب کرده و با 6 گل زده و 5 گل خورده، صاحب 10 امتیاز شده است.

2 –گسترش فولاد هم از روزی که فراز کمالوند را آورده است، در 3 بازی اخیر برابر پدیده مشهد، صبا و تراکتورسازی بازنده شده است. فراز کمالوند قبل از حضور در گسترش گفته بود که برنامه ریزی اش مربوط به شروع نیم فصل دوم است اما در این بازی مهم باید آنها بهتر از روزهای قبل باشند.

3 –پرسپولیس در اولین رویارویی در لیگ برتر در روز اول بهمن سال 92 به گسترش 1-0 باخت ولی در بازی برگشت این تیم را 1-0 برد. در فینال جام حذفی ایران در سال 88 هم سرخپوشان در 2 بازی رفت و برگشت، حریف را  4-1 برد.

4 -علیرضا نقی زاده یار محروم گسترش برای این بازی است. البته برادر او میثم که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد در جمع بازیکنان گسترش خواهد بود.

5 –پرسپولیس به احتمال زیاد در این بازی صادقیان را از اول بازی نداده و با ترکیب: مکانی، اومانیا، بنگر، نورمحمدی، خانزاده، میثم حسینی، رضاحقیقی، امید عالیشاه، هادی نوروزی، محمدنوری و مهدی طارمی به میدان میرود و تیم گسترش هم با نفراتی مثل: رودریگو، امیدنظامی پور، میلادجهانی، مرتضی اسدی، میثم نقی زاده، محمودخمیسی، مگنوباتیستا، جابرانصاری، محمدامین درویشی، مهردادبایرامی و علیرضا لطیفی در این بازی مقابل پرسپولیس در تهران می ایستد.

6 –پرسپولیس 5 یار 2 اخطاره دارد؛ بنگر، نورمحمدی، نوری، خانزاده و علی عسگر. در این جور لحظات باید احتیاط کرد ... احتیاط!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها