کد خبر: ۲۶۸۷۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۱۹ آبان ۱۳۹۳
مسئولان وزارت مسکن اعلام کرده اند که به جهت ترسیع در روند واگذاری واحدهای تکمیل شده مسکن مهر ، با تصمیم جدید ، وام مسکن مهر 300 میلیون ریالی شد .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اقتصاد پرس، دولت یازدهم تلاش دارد تا هرچه زودتر نسبت به تکمیل نهایی پروژه های باقی مانده مسکن مهر در سال جاری اقدام کند .

بر این اساس و به گفته مسئولان فعلی وزارت مسکن ، تصمیم دولت بر این واقع شده که وام مسکن مهر تا 30 میلیون تومان افزایش یابد . این اقدام می تواند در ترسیع در روند واگذاری مسکن مهر موثر واقع شود و دولت را یک گام دیگر به تکمیل این پروژه عظیم ساخت و ساز شهری نزدیک تر نماید .

بر این اساس قرار است بزودی وام سیصد میلیون ریالی به متقاضیان مسکن مهر پرداخت شود .

به گزارش اقتصاد پرس و به نقل از واحد مرکزی خبر معاون وزارت مسکن در حاشیه بازدید از بازار بزرگ ایرانی - اسلامی و طرح های عمرانی شهر جدید اندیشه شهریار به خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: بیش از 400 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید کشور در دست ساخت است که هم اکنون در مجموع 77 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تا پایان سال آینده تمامی این واحد های مسکن مهر به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: مهمترین مشکل مسکن مهر در برخی از نقاط کشور یکسان نبودن میزان پیشرفت فیزیکی و آورده مالی متقاضیان است که منجر به تاخیر ساخت و سازها و افزایش قیمت مسکن مهر می شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور افزود: برای برطرف کردن این مشکل با هماهنگی های صورت گرفته ، وام مسکن مهر از 250 میلیون ریال به 300 میلیون ریال افزایش خواهد یافت.

نریمان گفت: براساس مصوبه هئیت دولت مقرر شده است فضاهای آموزشی و رفاهی مورد نیاز مسکن مهر با همکاری شهرهای جدید با وزارت خانه های نیرو و آموزش و پرورش تکمیل و به بهره برداری برسد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها