کد خبر: ۲۶۹۵۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۰۸     ۲۱ آبان ۱۳۹۳
نايب قهرمان جهان امشب در لندن، مقابل کرواسي قرار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار کارلوس ته وز بعد از مدت ها برای آرژانتین به میدان خواهد رفت. ستاره خط حمله یوونتوس که آخرین بار در سال 2011 پیراهن آلبی سلسته را به تن کرد، سرانجام توسط جراردو مارتینو به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شد.
ته وز در تمام دوران حضور الخاندرو سابه یا روی نیمکت آرژانتین، جایی در فهرست این تیم نداشت اما بازی های خوب او در این فصل باعث شد تا مارتینو چاره ای جز دعوت او نداشته باشد. ته وز این 8 بازی در رقابت های این فصل سری A، 8 گل به ثمر رساند که دو تای آن در دیدار این هفته مقابل پارما بود.
حضور ته وز می تواند جان تازه ای به خط حمله آرژانتین بدهد که در جام جهانی تنها به درخشش لیونل مسی وابسته بود. با توجه به اینکه آرژانتین شش روز دیگر در منچستر باید مقابل پرتغال قرار بگیرد، ممکن است مارتینو برای دیدار امشب، به چند بازیکن اصلی اش استراحت بدهد. آرژانتین پیش از این سه بار با کرواسی روبرو شده و هر تیم یک بار موفق به شکست دادن حریف شده است.
کرواسی هم چهار روز بعد از این دیدار باید در مقدماتی یورو 2016 مقابل ایتالیا قرار بگیرد و به همین دلیل، احتمالا نیکو کوواچ تیمش را با ترکیبی متفاوت راهی میدان خواهد کرد. کرواسی در جام جهانی با شکست مقابل مکزیک در مرحله گروهی، از دور رقابت ها حذف شد اما در چهار دیدار اخیرش، نه تنها به پیروزی رسیده، بلکه گلی هم دریافت نکرده اند.
کوواچ حتی چند بازیکن اصلی اش با خود به لندن نیاورد؛ بازیکنانی مانند داریو سرنا، ودران کورلوکا، دژان لوورن، لوکا مودریچ، ایوان راکیتیچ، ایوان پریشیچ و ماریو مانژوکیچ، در دیدار امشب حضور نخواهند داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها