کد خبر: ۲۶۹۵۵۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۲۱ آبان ۱۳۹۳
ميثم حسيني چپ پاي پرسپوليس که روز قبل با دعوت کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس در محل باشگاه حاضر شده بوده، در مورد اين جلسه توضيح داد.
به گزارش پایگاه 598، حسینی در گفت‌وگو با "ورزش سه"، در مورد حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: به هرحال از من خواسته بودند به باشگاه بروم و من هم در کمیته انضباطی حاضر شدم و صحبت کردم. البته درباره من مساله خاصی وجود نداشت، بیشتر بزرگ نمایی شده بود که از سوی برخی رسانه ها صورت گرفته بود وگرنه خود کادرفنی هم می‌ دانست که من نه به تعویض اعتراضی کردم، نه از آن سوی زمین بیرون آمدم و نه با مربی ام دست ندادم. بیشتر یک سوءتفاهم با حسین آقای عبدی بود که رفع و رجوع شد. مسوولان کمیته انضباطی باشگاه هم دیروز این مساله را متوجه شدند.

حسینی در مورد اظهارات عادل فردوسی پور و اصرار عادل به اینکه از سوی او بی انضباطی صورت گرفته افزود: من فکر می‌ کنم عادل فردوسی پور دچار سوءتفاهم شده بود. در طول هفته گذشته بارها رسانه ها به این قضیه پرداختند و دلیل صحبت هایی که روی نیمکت بین من و آقای عبدی رد و بدل شده بود را منتشر کردند. به هر حال فردوسی پور برای جذاب شدن برنامه اش دوست دارد همه را به جان هم بیاندازد. هر کس هم که کمی حرفه ای و عاقل باشد به این اقدامات عادل واکنشی نشان نخواهد داد. من هم زیاد به صحبت هایی که در این برنامه منتشر شده کار ندارم.

دفاع چپ پرسپولیس که سابقه بازی در استقلال را هم دارد، در مورد تعداد بازی هایش در دربی گفت: به هر حال من 7 بازی در دربی سابقه حضور دارم. 5 بازی برای استقلال و 2 بازی برای پرسپولیس. این هشتمین دربی من است و شک نکنید کاری خواهیم کرد که هشتمین دربی من روز جشن و پایکوبی هواداران پرسپولیس باشد.

حسینی افزود: بچه های ما از نظر روحی روانی کاملا شرایط خوبی دارند ضمن اینکه هر کارشناس بی غرضی تایید می‌ کند که پرسپولیس در چند بازی گذشته تا چه اندازه از نظر تاکتیکی و فنی پیشرفت داشته است. مطمئن باشید ما اگر بازی خودمان را بکنیم استقلال هرگز نمی‌ تواند برنده از این بازی خارج شود ضمن اینکه در حال حاضر هدف بقیه بازیکنان پیروزی در دربی 79 است. به ویژه خود من که تجربه بازی در استقلال را داشته و می‌ خواهم خیلی چیزها را به آنها ثابت کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها