کد خبر: ۲۷۰۲۳۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۲۴ آبان ۱۳۹۳
سازمان بهشت زهرا (س) نخستین دوره آموزشی ویژه تطهیرکنندگان داوطلب را برگزار کرد. همچنین، در بازدید تطهیرکنندگان داوطلب از غسالخانه مجتمع عروجیان عنوان شد که این از غسالخانه جدید بهشت زهرا (س) با پیکر شهید طهرانی‌مقدم افتتاح شد.
نخستین دوره آموزشی ویژه تطهیرکنندگان داوطلب با هدف بهره مندی از فعالیت‌های داوطلبانه و بشردوستانه شهروندان تهرانی به ویژه در مواقع اضطراری و بحرانی در حسینیه عطر یاس مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا (سلام الله علیها) با حضور 50 نفر از علاقمندان که ثبت نام اولیه را انجام داده بودند و برای شرکت در این کلاس‌ها اعلام آمادگی کرده بودند، در روز جمعه 23 آبان برگزار شد.

در نخستین دوره آموزشی ویژه تطهیرکنندگان داوطلب، که با حضور روحانیونی از جمله حجت السلام حاج عبدالملکی و رضا پورناصرانی مسئول پژوهشکده بهشت زهرا (س) برگزار شد، تطهیرکنندگان داوطلب با احکام، مسائل شرعی، و تطیهر متوفی آشنا شدند.

همچنین پس از کلاس احکام، مسائل شرعی، و تطیهر متوفی، تطهیرکنندگان داوطلب که در حدود 50 نفر بودند از غسالخانه مجتمع عروجیان بازدید به عمل آوردند که یکی از نکات جالب این بازدید؛ روند افتتاح این غسالخانه جدید بهشت زهرا (س) بود بطوریکه یکی از مسئولان از افتتاح مجتمع عروجیان با شُستن پیکر شهید طهرانی مقدم اذعان داشت.

سازمان بهشت زهرا (سلام الله علیها) نیز اعلام کرده است که سازمان‌هایی که از فعالیت‌های داوطلبانه شهروندان بهره می‌برند و توانایی بسیج شهروندان را دارند در زمینه‌هایی چون؛ خدمات اجتماعی و بهداشتی، آموزش، عملیات نجات، خدمات فرهنگی، دینی و بسیاری دیگر از این گونه خدمات از سازمان‌ها و دستگاه‌های دیگر به لحاظ کیفی جلوتر و برجسته‌ترند.

کار داوطلبانه، از نقطه نظر جامعه، فعالیتی بسیار مطلوب در زمان فراغت است. افرادی که فعالیت‌های داوطلبانه و بشر دوستانه دارند، سهم قابل ملاحظه ای در رفاه اجتماعی ایفا می‌کنند. وجود و حضور این افراد، باعث رفاه کلی جامعه و ارتقاء سطوح مختلف اجتماع می‌شود.

سازمان بهشت زهرا (سلام الله علیها) به عنوان نهادی اجتماعی در راستای بهره مندی از فعالیت‌های داوطلبانه و بشردوستانه شهروندان تهرانی به ویژه در مواقع اضطراری و بحرانی اقدام به راه اندازی کانون تطهیرکنندگان داوطلب کرده است.

آموزش نخستین «مرده‌شورهای داوطلب»+تصاویر آموزش نخستین «مرده‌شورهای داوطلب»+تصاویر آموزش نخستین «مرده‌شورهای داوطلب»+تصاویر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
علی
UNITED STATES
۱۵:۳۰ - ۲۴ آبان ۱۳۹۳
۰
۰
مینوشتیدغسال نه مرده شور!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها