کد خبر: ۲۷۰۹۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۰     ۲۸ آبان ۱۳۹۰
عناصر پژاک و پ.ک.ک که از طرف نیروهای فرامنطقه‌ای حمایت و هدایت می‌شوند، مدتی است در شهر گنجه از شهرهای مذهبی جمهوری آذربایجان اسکان یافته‌اند.

برخی عناصر گروهک پژاک و پ.ک.ک که دستشان به خون صدها انسان در کشورهای ترکیه، ایران، عراق و ... آغشته شده و حتی از جانب کشورهای اروپایی نیز به عنوان گروه‌های تروریست شناخته شده‌اند، چند صباحی است در شهر گنجه استقرار یافته‌اند.

این گروهک‌ها که از سوی ارمنستان نیز سازماندهی و هدایت می‌شده‌اند، اخیراً در شهر گنجه از سوی دولت باکو حمایت مالی و خط دهی کاری می‌شوند به طوریکه در محلات مشخصی از شهر گنجه این افراد اسکان داده شده‌اند.

حال این سوالات پیش می‌آید که:
- عناصر پ.ک.ک و پژاک چه تناسب فرهنگی و سیاسی با حکومت آذربایجان دارند؟
- این تروریست‌های شناخته شده و قاتل کودکان در ترکیه و ایران چرا از طرف حکومت آذربایجان حمایت می‌شوند؟
- فرماندار ضد دین گنجه چرا درصدد اسکان و حمایت مالی این تروریست‌ها در شهر گنجه است ؟

سرکوب شدید مردم گنجه که بعضی از نیروهای حکومت را نیز ناراحت کرده است احتمالاً فرماندار ضد دین گنجه را وادار کرده است تا همچون صدام معدوم که از منافقین بر علیه شیعیان عراق استفاده می‌کرد، از این تروریست‌ها علیه مردم مسلمان گنجه استفاده کند.

کارشناسان بر این اعتقادند با توجه به نزدیکی ماه محرم و فراخوان دینداران گنجه‌ای مبنی بر تشدید فعالیتهای مذهبی خود در این ماه، دولت باکو تصمیم گرفته است در صورت نیاز برای سرکوب اقدامات دینی مردم گنجه از تروریستهای عضو پژاک و پ.ک.ک استفاده کند.

سال گذشته نیز آذریها در اقدامی مشابه با حمایت از گروهک منافقین در رسانه‌های خود تلاش کردند علیه جمهوری اسلامی ایران اتهام پراکنی کنند.

بنظر می‌رسد دولت آذربایجان به توصیه صهیونیستها و غربیها بدنبال اعمال فشار به جمهوری اسلامی ایران بوسیله میزبانی از اعضای گروهک منافقین و پ. ک. ک می‌باشد حتی برخی از رسانه‌ها از سیاست آمریکا و رژیم صهیونیستی برای اسکان منافقین در خاک جمهوری آذربایجان پرده برداشتند و اعلام کردند که بدنبال اعمال فشار دولت عراق برای پاکسازی پادگان اشرف از وجود منافقین، غربیها بدنبال جایگزینی آذربایجان بجای عراق می‌باشند.

   
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۵ - ۲۸ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
خبر با توجه به نزدیکی های فوق العاده ترکیه و آذربایجان بسیار بعید به نظر می رسد ضمن اینکه آذربایجان در زمینه مبارزه با پ.ک.ک به ترکیه کمک میکند اما حضور عناصر پژاک و پ.ک.ک در ارمنستان قطعی است و رویای تشکیل کردستان بزرگ و ارمنستان بزرگ و اتصال این دو کشور خیالی از طریق اشغال استان آذربایجان غربی و استانهای شرقی ترکیه و نخجوان در نقشه های ارائه شده توسط این گروهک ها به وضوح قابل مشاهده است...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها