کد خبر: ۲۷۰۹۳۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۲۶ آبان ۱۳۹۳
عاملان اقدامات جنایتکارانه در اهواز که در جریان دستبرد به طلافروشی یک مأمور پلیس و رهگذری را از پای درآورده بودند به دام افتادند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایران، سرهنگ «سیدمحمد صالحی» جانشین فرماندهی پلیس استان خوزستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع یک سرقت مسلحانه در سال ۹۱ از یک مغازه طلافروشی در اهواز توسط سه دزد مسلح که شهادت یک سرباز پلیس و مرگ تلخ رهگذری را در پی داشت، کارآگاهان با تلاش‌های ویژه، یکی از متهمان را در‌‌ همان سال دستگیر کردند و مشخصات دو دزد فراری را به دست آوردند.


سرهنگ صالحی تصریح کرد: تلاش مأموران پلیس در این مدت برای دستگیری دزدان مسلح متواری بی‌نتیجه ماند اما در ادامه با تحقیقات گسترده و بهره‌گیری از امکانات فنی، کارآگاهان متوجه شدند سرکرده دزدان مسلح با همکاری یک سوداگر مرگ قصد دارد یک محموله مواد مخدر را توسط پژو ۲۰۶ به شهر اهواز منتقل کند که بلافاصله عملیات ضربتی پلیس برای دستگیری دزد مسلح آغاز شد و مأموران پلیس موفق شدند سرکرده باند را به همراه یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر کنند و مقدار ۹۸۰ گرم هروئین را در بازرسی از خودرویشان به دست آورند.


این مقام پلیسی افزود: با آغاز تحقیقات، متهم به جرم خود مبنی بر سرقت مسلحانه از یک مغازه طلافروشی در شهر اهواز در سال ۹۱ با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کردکه بلافاصله محل اختفای همدستش شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی نیز دستگیر شد. سرهنگ صالحی در ادامه به اعترافات سرکرده باند سارقان مسلح اشاره کرد و گفت: این مرد شرور به یک درگیری مسلحانه و قتل یک نفر در سال ۸۴ به علت اختلاف مالی نیز اعتراف کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها