کد خبر: ۲۷۱۰۸۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۲۷ آبان ۱۳۹۳
قاتل شهید ۳۲ ساله فلسطینی با حضور در یک کنفرانس خبری کینه و نفرت خود نسبت به مردم فلسطین را نشان داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ابنا: شهرک نشینان صهیونیست روز گذشته «یوسف خمیس رمونی» جوان فلسطینی را در داخل یک اتوبوس در منطقه «گفعات شائول» در شهر قدس حلق آویز کرده و به شهادت رساندند.

قاتل این شهید فلسطینی که یک یهودی تندرو عضو گروهک «مرگ بر عرب» است، در جریان کنفرانسی خبری در یک اقدام تحریک آمیز طنابی که با آن شهید رمونی را به شهادت رسانده بود به حاضران نشان می‌داد تا ‌‌نهایت نفرت و کینه خود نسبت به فلسطینی‌ها را نشان دهد.



به گفته شاهدان عینی، جسد حسن یوسف الرمونی که ۳۲ سال سن داشت و به عنوان راننده اتوبوس کار می‌کرد، به حالت حلق آویز در کنار آهن مجاور یکی از صندلی‌های اتوبوسی که وی بر روی آن در منطقه رأس العامود کار می‌کرد یافت شده و وی به هنگام ترک کارش از سوی شهرک نشینان اعدام گردیده است.

همچنین منابع خبری اعلام کرده‌اند که بر روی جسد این شهید فلسطینی نشانه‌های ضرب و شتم دیده شده است.

«نیروهای ملی و اسلام‌گرا فلسطین» (تجمعی شامل جنبش‌های فتح و حماس و جبهه ملی آزادسازی فلسطین و جبهه دموکراتیک برای آزاد سازی فلسطین) در حومه و اطراف بیت المقدس بوسیله بلندگوهای مساجد خواستار اعتصاب سراسری در بیت المقدس در امروز دوشنبه در پی شهادت این جوان فلسطینی شده‌اند.

در پی شهادت این جوان فلسطینی، سراسر قدس اشغالی روز دوشنبه صحنه درگیری شدید جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست بود که در این درگیری‌ها شماری از فلسطینیان و یک افسر صهیونیستی زخمی شدند.

جوانان فلسطینی به سمت نظامیان صهیونیست ترقه پرتاب کردند که در نتیجه دو انگشت دست یک افسر صهیونیستی بر اثر اصابت ترقه زخمی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها