کد خبر: ۲۷۱۱۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۲۷ آبان ۱۳۹۳
عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال گفت: در سند شش دانگي که امور مالي در اختيار بازرس و حسابرس قرار داد، مدرکي مبني بر توافقنامه يا صلح‌نامه‌اي براي واگذاري اين دو ساختمان به باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال موجود نبود.

به گزارش پایگاه 598،به نقل از تسنیم، منصور قنبرزاده درباره اظهارات روز گذشته‌اش در خصوص ساختمان‌های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: نظر شخصی‌ام این است که در چارچوب ضوابط ورزش کشور و با توجه به ظرفیت‌هایی که پرسپولیس و استقلال دارند، می‌توانند به این دو باشگاه مساعدت کنند، چرا که این دو باشگاه در ایجاد شور و نشاط فوتبال قابل مقایسه با هیچ باشگاهی نیستند.

وی با اشاره به جلسه روز گذشته هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در جلسات اخیر هیئت رئیسه قرار بر این شد که برای جلوگیری از تعدد مصاحبه‌ و ایجاد تنش، ضرورتی بر صحبت کردن همه اعضا نباشد. اعضا در این زمینه از من تقاضا کردند که به عنوان سخنگو و نماینده هئیت رئیسه پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه باشم. بنابراین روز گذشته صحبت شخصی انجام ندادم و مصوبات و تصمیم‌گیری‌های هیئت رئیسه را توضیح دادم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: حسابرس و بازرس قانونی، گزارشی از روند یک‌ساله فدراسیون فوتبال به هیئت رئیسه داد که به نوعی یک پیش گزارش بود. در این گزارش آمده بود که با توجه به جلسه قبلی مجمع عمومی فدراسیون فوتبال، بحث واگذاری ساختمان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تعیین تکلیف شود که آیا این دو ساختمان جزو اموال فدراسیون فوتبال هستند یا نه. مجمع به دلیل ابهام در مالکیت این دو ساختمان، مخالف واگذاری آن به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال بود. حسابرس و بازرس هم بر اساس استناد به گزارش مجمع از هیئت رئیسه توضیح خواست که طبق دستورالعمل مجمع باید وضعیت ساختمان‌های پرسپولیس و استقلال تعیین تکلیف شود و اینکه تاکنون چه اقداماتی صورت گرفته است.

«بازرس و حسابرس از امور مالی فدراسیون فوتبال خواستار سند ساختمان‌های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شد که امور مالی این سند را در اختیار آنها قرار داد». قنبرزاده با بیان این جمله خاطرنشان کرد: در سند شش دانگی که امور مالی در اختیار بازرس و حسابرس قرار داد، هیچ مدرکی مبنی بر توافقنامه یا صلح‌نامه‌ای برای واگذاری این دو ساختمان به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال موجود نبود. حسابرس و بازرس هم با توجه به این مسئله خواستار این موضوع شدند که اگر مالکیت قطعی این دو ساختمان برای فدراسیون فوتبال است، از پرسپولیس و استقلال اجاره گرفته شود. قرار بر این شد که بار دیگر استعلام گرفته شود که پرسپولیس و استقلال بر اساس چه توافقنامه‌ای این دو ساختمان را در اختیار گرفته‌اند.

قنبرزاده ادامه داد: دوستان در پرسپولیس و استقلال متوجه شدند توضیحاتی که روز گذشته ارائه کردم، نظر شخصی من نبود. در این بین برخی از مسئولان استقلال و پرسپولیس از جمله میرشاد ماجدی سرپرست باشگاه و همچنین تعدادی از پیشکسوتان این دو باشگاه تماس گرفتند و اطلاعاتی در اختیار من قرار دادند. یکی از پیشکسوتان پرسپولیس که دوست ندارد نامش فاش شود و یکی از افراد مورد اعتماد است، به من گفت که در زمان محمد دادکان این ساختمان‌ها طی صلح‌نامه‌ای به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذار داده شده است. این پیشکسوت توضیح داد که مالکیت قطعی ساختمان‌ها برای این دو باشگاه نیست ولی می‌توانند از آن استفاده کنند. حتی این گونه تشریح کرد که به دلیل تغییرات در مدیریت پرسپولیس و استقلال، این دو ساختمان نباید اجاره داده نشود.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران بار دیگر به جلسه روز گذشته هیئت رئیسه و علت اظهاراتش در مورد گرفتن اجاره ساختمان از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اشاره کرد و گفت: به دلیل اینکه در فدراسیون فوتبال، مدرکی برای واگذاری موقت این دو ساختمان به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال نبود، حسابرس و بازرس اعلام کردند که در این زمینه استعلام گرفته شود و اگر مدرکی پیدا نشد باید از دو باشگاه برای در اختیار داشتن ساختمان‌ها اجاره گرفته شود.

وی در خصوص اینکه فتح‌الله‌زاده مدیرعامل پیشین استقلال مدعی شده که قنبرزاده اطلاع نداشته که در جلسه قبلی مجمع عمومی، مجمع تصویب کرد این دو ساختمان به پرسپولیس و استقلال واگذار شوند، عنوان کرد: فتح‌الله‌زاده اشتباه می‌کند. خودم عضو مجمع بودم و مصوباتش را شخصا قرائت کردم. اتفاقا اطلاعات من جامع و کامل است و هیچ موردی از جانب خودم مطرح نکردم. این هیئت رئیسه بود که از مجمع خواست ساختمان‌ها به این دو باشگاه واگذار شوند ولی مجمع نپذیرفت. شاید منظور فتح‌الله‌زاده درخواست هیئت رئیسه بوده نه مجمع.

قنبرزاده در خصوص اینکه بهروز منتقمی سرپرست باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که مطرح کردن چنین مسائلی پیش ار دربی حاشیه‌سازی است و دوستان باید از جانب علی کفاشیان صحبت کنند، به تسنیم گفت: روز گذشته 7،8 مورد از مصوبات هیئت رئیسه را مطرح کردم که یکی از آنها به ساختمان‌های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اختصاص داشت. آقایانی که می‌گویند از جانب کفاشیان صحبت‌ها مطرح شود، باید بگویم که در جلسه هئیت رئیسه قرار بر این شد تنها یک نفر مصوبات و تصمیم‌های این جلسات را برای خبرنگاران تشریح کند که این مسئله را برعهده من گذاشتند. با این شرایط پیش خودم گفتم که ای کاش نمی‌گذاشتند من حرف بزنم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: اگر بحث ما تخریب بود، درباره یک باشگاه صحبت می‌کردیم نه برای دو باشگاه. چون این مباحث مصادف با دربی شده است، کمی برای دوستان حساسیت برانگیز شد. ضمن احترامی که برای پیشکسوتان این دو باشگاه قائلم، به همه آنها می‌گویم که اظهارات روز گذشته من شخصی نبود و مصوبات هیئت رئیسه را قرائت کردم و هیچ گونه قصد و غرضی در کار نبود. اگر برای دوستان در باشگاه پرسپولیس و استقلال ابهامی پیش آمد، عذرخواهی می‌کنم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها