کد خبر: ۲۷۱۲۴۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۲۷ آبان ۱۳۹۳
به دنبال صحبت‌هاي قنبرزاده عضو هيات رئيسه فدراسيون، در مورد اينکه دو باشگاه استقلال و پرسپوليس براي ساختمان‌هايي که در آن ساکن هستند بايد به فدراسيون فوتبال اجاره بدهند، مديرعامل استقلال نسبت به اين حرف‌ها واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه 598،بهرام افشارزاده در این باره به "ورزش سه" گفت: به هیچ عنوان این حرف ها درست نیست، زمان آقای دادکان 500 میلیون به استقلال و پرسپولیس کمک شد که ساختمانی بخرند. باشگاه استقلال 200 میلیون تومان هم روی این پول گذاشت و با مبلغ 700 میلیون آن ساختمان را خرید.

او ادامه داد: سند آن ساختمان به نام استقلال است و تمام اسناد آن هم موجود است، من نمی‌ دانم قنبرزاده روی چه حسابی این حرف ها را زده است. اصلا مسائلی که مطرح شده درست نیست، این ساختمان مال استقلال است و دلیلی ندارد به فدراسیون فوتبال اجاره بدهیم. بهتر است افراد با صحبت های نادرست برای فوتبال حاشیه درست نکنند.

مدیرعامل استقلال ادعا می‌ کند که با علی کفاشیان در این مورد حرف زده است: من امروز با علی کفاشیان صحبت کرده ام و رئیس فدراسیون فوتبال حرف های قنبرزاده را تکذیب کرد. او گفت که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار نیست اجاره ای به فدراسیون فوتبال پرداخت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها