کد خبر: ۲۷۱۶۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۲۴     ۲۸ آبان ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،بعد از دو سه ماه هتل‌نشینی، مایکل اومانیا بالاخره خانه‌دار شد؛ البته به لطف بدهکاری پرسپولیس و سختگیری‌های مدیران هتل! مدافع ملی‌پوش کاستاریکایی از روزی که برای بازی در پرسپولیس به تهران آمد تا همین امروز، در هتل آزادی روزگار گذرانده و باشگاه هم ‌تحقق وعده‌ خود برای تحویل آپارتمان او را هر روز به تعویق می‌انداخت.
سه روز پیش اما مشخص شد که بابت هتل‌نشینی اومانیا هم هیچ پولی پرداخت نشده! مایکل اومانیا وقتی بعد از تمرین دوشنبه به محل اقامت خود در هتل آزادی بازگشت، در کمال تعجب در اتاقش را قفل شده دید که مسوولان هتل به او گفتند این کار به خاطر بدقولی پرسپولیس در پرداخت هزینه‌ها است. خلاصه اینکه محمود خوردبین هم وارد ماجرا شد و بعد از یکسری صحبت و پرداخت بدهی باشگاه به هتل، در اتاق باز شد اما فقط برای اینکه بازیکن کاستاریکایی پرسپولیس بتواند وسایل شخصی خود را خارج کند.

همین اتفاق البته سبب خیر شد و اومانیا را خانه‌دار کرد. پرسپولیسی‌ها برای اقامت مایکل اومانیا در هتل آزادی چند روز مهلت گرفتند و از سوی دیگر دست به کار شده و یک آپارتمان برای این بازیکن اجاره کردند تا او را از هتل‌نشینی برهانند. اومانیا بعد از دربی به خانه‌اش اسباب‌کشی می‌کند و قرار است بعد از تعطیلات نیم فصل هم خانواده‌اش را به تهران بیاورد چرا که حالا دیگر مشکل تحصیل دخترش هم حل شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها