کد خبر: ۲۷۳۱۵۴
زمان انتشار: ۲۱:۲۶     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
دانش جعفری: سعی کنیم هرچه زودتر فرامین اقتصاد مقاومتی را در کشور اجرا کنیم چرا که وقت تلف کردن در این زمینه ممکن است به بازگشت خطاها و ایرادات گذشته منجر شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تراز ؛ داود دانش جعفری با بیان اینکه اقتصاد ایران در چند سال اخیر از دو عامل، تحریمهای خارجی و مدیریت داخلی رنج برده است گفت: متاسفانه این دو عامل کار دولتمردان را سخت کرده و باعث شده تا دولتها با چالش های اساسی در مدیریت اقتصادی کشور مواجه شوند.

وی با بیان این توضیح که تحریمهای خارجی که در سالهای اخیر اقتصاد ایران را با چالش های گسترده ای مواجه کرد در نابسامانی های اقتصادی تاثیر زیادی داشته است گفت : البته باید اذعان کرد که مدیریت نیز نقش اساسی داشت و توانست اشکالات اقتصاد ایران را آشکار کند.

وی ادامه داد: برخی ها میگویند اگر تحریمهای خارجی در سالهای گذشته نبود اقتصاد ایران با چالش های کنونی مواجه نمیشد.

اما بنده این مسئله را قبول ندارم و معتقدم دیر یا زود چالش های اقتصادی کشور که ناشی از صعف ساختاری و مدیریت ناسالم اقتصاد کشور بود بالاخره مشکلات را عیان و آشکار میکرد اما با تشدید تحریمها، چالشها و تهدیدات زودتر از موعد مقرر خود را نشان داد.

وی عمل به آموزه های اقتصاد مقاومتی را تنها راه اقتصاد ایران برای جدایی از سیطره چالش ها و تهدیدات دانست و گفت:‌ اقتصاد مقاومتی مسیر درست را نشان میدهد و به سیاستگذار فرمان میدهد که چه طور و چگونه باید در مسیر حرکت کنید.

وی با بیان اینکه سیاستهای نادرست و اشتباه سالهای گذشته تاثیر زیادی بر مشکلات اقتصاد کشور داشته است تاکید کرد: هرچه زودتر باید برای اجرا و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی تلاش کرد وگرنه بازهم امکان دارد اشتباهات و خطاهای گذشته تکرار شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها